• 瀏覽: 116,976
  • 回覆: 1,074
  • 追帖: 5
  • 分享: 68
+46
民主黨成員林子健今早召開記者會,稱昨日在旺角街頭,被疑似內地執法人員擄走禁錮及毆打恐嚇,其間一度被迷暈,甚至被對方在大腿打上釘書釘。對於外界質疑他稱事件期間被反綁雙手,手上卻無明顯傷痕,及指他拖延大半日都無拔走大腿上的釘,反先召開記者會,林傍晚接受新媒體D100節目《左右大局》電話訪問時解釋指,手上無傷痕是因他其間一直沒掙扎,拔釘前開記者會則是他與黨友何俊仁及李柱銘商量後的決定。



林子健在訪問稱,擄走他的人要求他,不要將巴塞隆拿球星美斯贈予劉曉波的簽名交給劉妻劉霞,他指自己不知道原因,但猜想是因為美斯為國際級球星,事件涉及國際關係,令擄走他的人覺得「好敏感」。


《左右大局》主持謝志峰指出,有人質疑林子健稱自己雙手被反綁,手上卻沒有明顯傷痕,林解釋是因為他沒有被「好大力」綁住,且他沒有掙扎,「因為我都肉隨砧板上,我掙咩扎啫?」故手上沒有被反綁者常見的傷痕。


謝志峰又問林子健,為何獲釋後事隔大半日後仍未拔走大腿上的釘,反而先召開記者會,「究竟係咪正常嘅行為?」林則指這是與民主黨前主席何俊仁及創黨主席李柱銘商量後的決定,要召開記者會、讓記者看見後才處理。謝追問其意思是否要讓傷勢「有證有據,公諸於世」,林隨即稱是。


要保留證據? 第一時間落街/食飯/洗衫? 唔報警唔睇醫生? 唔拔釘? 開記招通知犯人走佬?
更竟然誤導警察被捉的地方, 前言不對後語? 你話剛剛釋放可能會好驚但係佢已經食嘢/沖涼/洗衫/訓覺/開記招 ..., 有乜可能記錯?
樓主真係只可以比個服字! 呢位事主還是個神學博士生, 受高深教育的基督徒 ... 講大話要落地獄架  

從肥仔林的所有表現得出結論: 佢係唔想警察捉到人, 佢只係想講比人知: 兩個所謂中國強力部門[佢話]捉咗佢/虐待佢/警告佢 ... 原因點解就各位朋友自行判斷

溫馨提示, 傷口唔處理輕則發炎, 重則可以截肢甚至無命, 阿AV何同創黨漢奸是否草菅人命?

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/ins/instantnews/web_tc/article/20170811/s00001/1502463057962

[ 本帖最後由 愛1c蛋 於 2017-8-13 07:58 AM 編輯 ]



 
 
記者未拍照, 唔捨得拆掉化妝卦!!!!!!


保留證據卻第一時間走去洗衫,好分裂呀

喺咪驚條褲沾左d麻醉藥呀?

[ 本帖最後由 sman070707 於 2017-8-12 01:07 AM 編輯 ]



呢個訪問佢造假似
我地咁多網民嘅問題全部避開晒



[隱藏]
 
睇清楚佢的傷害部位, 左右對朝, 十分公整, 玩晒pattern, 似玩完被性虐多D喎!!!!


大半日都唔拔釘先勁... 仲要支撐到開記者招待會...


呢單畸屎, 好明顯跟黃馬有關, 有人唔妥美斯!


唔好叫苦肉計
苦皮計 好啦
大陸人 只打肚皮  真的夠體貼...



戲太屎!


[隱藏]
 
低能, 先報警同去醫院,證據就會消失咗? 警方同醫院完全有曬記錄知道你求醫時嘅情況架嘛! 即係唔係一個白痴,係三個白痴。


引用:
原帖由 vincentwong27 於 2017-8-12 01:05 AM 發表
呢個訪問佢造假似
我地咁多網民嘅問題全部避開晒
要客觀才能找出事實真相, 首先要相信事主 ...
但係真係太大疑點囉, 衫污糟難忍受, 除咗出來唔得? 釘可以留起肉裡面就可以忍?



四個字: 越描越黑


引用:
原帖由 cwilson1 於 2017-8-12 01:06 AM 發表
睇清楚佢的傷害部位, 左右對朝, 十分公整, 玩晒pattern, 似玩完被性虐多D喎!!!!
肥佬 好"定"咁.....唔縮, 唔郁



拔釘前開記者會則是他與黨友何俊仁及李柱銘商量後的決定

嘩! 原來係哩兩條友無人性,要呀林生受幾十個鐘頭皮肉之苦……慘


噢……哩兩條友都係律司泥,都支持開記者會比報警更優先更重要?吓?!



[隱藏]
 
民主黨真係當香港人係白L痴