• 瀏覽: 10,934
  • 回覆: 32
剛剛收到女朋友很慌亂地聯絡我,在銅鑼灣某商場內某店舖門外通電話時,有兩男一女行過去要求取她身份証作登記,跟著女朋友向他們查詢什麼事?他們稱只作登記用途,登記完會再詳細解釋。女朋友誤以為是人口調查便拿身份証給他們登記,誰知道登記完後告知他們是控煙辦人員,女朋友於是質疑他們為什麼要作登記,他們竟然說女朋友在商場內食煙,真是九唔搭八,屈得就屈😡😡,一個不煙不酒的竟然被控吸煙,還在商場內,究竟現在執法人員用什麼方式去執法?原來真有砌生豬肉這回事!當然我即時幫女朋友致電抗辨,但是還要上庭處理,真是🔥都黎,是否交不夠票而要四出去砌人生豬肉?稍後會向有關部門投訴這種老屈態度,還會聯絡報社反映事件真相的😤😤😤


攞商場CCTV咪得囉


同埋應該即時報警


應該即刻報警😤😤


[隱藏]
真有其事?


控煙辦人員如此陰招?


會不會你女朋友行衰運?衰人


竟然執法時唔show證件, 兼屈一個不煙不酒的可憐人
咁黑暗, 投訴佢, 向傳媒揭發佢



有點不對頭啊~
就算是人口調查,也不會大街大巷,或商場內問你要身分證
除非軍裝,或有警員證,否則阿豬阿狗行埋黎要身分證,打7佢就有份

還是像上面師兄所說,先看CCTV,再問女友,有什麼要補充的



[隱藏]
係條街除咗著制服差人,小弟一定唔會比張身份證陌生人。


我覺得有疑點,一係控煙辦嗰兩男一女係騙子,呃你女朋友罰金。 一係就係你女朋友當住你面唔吸煙,背住你先至吸煙。如果你女朋友冇支煙在手,人哋想屈你都幾難。


控煙辦一年都冇幾件落charge.
仲有點會冇端端會俾身份證其他人咖? 就算系警察都先問清楚乜嘢事啦!



冇可能。

[ 本帖最後由 bluemooncat 於 2017-8-14 01:59 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 Wachi師兄 於 2017-8-13 10:02 PM 發表
我覺得有疑點,一係控煙辦嗰兩男一女係騙子,呃你女朋友罰金。 一係就係你女朋友當住你面唔吸煙,背住你先至吸煙。如果你女朋友冇支煙在手,人哋想屈你都幾難。
睇黎又係林子健2 版本!作得就作…



[隱藏]
控煙辦,呢類埸合會影相(偷影), 如果你條女冇,即報警。如果有食,有可能商埸外禁區食,佢地會跟入商埸抄牌。一定有證據。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]