• 瀏覽: 133,919
  • 回覆: 751
  • 追帖: 11
  • 分享: 147
+29
佢仲可以神態自若 , 佢完全唔知祼體係犯法嘅 ! 連基本的常識都冇 !  

有違公德罪
一般而言,所有非常可恥的行為、有違公德的行為、令人感到被冒犯及厭惡的行為、或敗壞道德、有傷風化及破壞秩序的行為,根據《普通法》,都可以是犯法。




港鐵金鐘站驚現全裸男,晚上7時許,一名一絲不掛、僅穿膠鞋的男子,出現在車站月台,並登上一列往柴灣的列車。港鐵職員接報後,於灣仔登車,一直站於其身邊,並詢問他將往何處,男子表示到北角轉車。

有東網讀者拍攝裸男於車廂的影片,顯示有港鐵職員問他「你係邊度落車」,他問答「係坑口站落車」,並反問「你畀唔畀我搭」,港鐵職員指「其實你咁樣係唔應該,或者需唔需要落一落車」,裸男回應「我唔需要啦」。

據悉,裸男在尖沙咀漢口道一間銀行,神態自神撳完錢後,懶途人奇異目光,大搖大擺乘搭扶手電梯落港鐵站,然後乘列車過海,再於金鐘轉車往北角。當他抵達丠角後,港鐵職員已截停他,並且報警。據目擊者指,裸男對答如流,從言語或外表看來不似精神有異。

列車抵達北角站後,裸男落車,港鐵職員也跟隨落車,另有職員早已在月台恭候,用毛巾包裹其身體,並致電報警。

( click 入內有片睇 )
新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20170726/bkn-20170726210842367-0726_00822_001.html

[ 本帖最後由 supremeabc 於 2017-7-26 11:55 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
期待樣靚身材正裸女.


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
夏日新裝


Fashion 嘅嘢,你地識條春咩


嘩,又多件呀…睇你唔到 睇你唔到,因乜解救無衫褲著?


有冇訴求?


[隱藏]
香港壓力太大


旁邊人見唔到?真定假架


裸唔晒仲識著鞋..


輸左好多


你睇我唔到....你睇我唔到....


[隱藏]
精彩 精彩


主題標籤 #港鐵
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]