• 瀏覽: 31,629
  • 回覆: 437
  • 追帖: 1
  • 分享: 17
+97
前行政長官曾蔭權接受有線電視節目訪問時,反駁有批評指他任內不興建房屋,導致房屋短缺。他稱,任內沒有一分鐘停止開發土地,從發展土地到建好房屋,至少需要11、12年,目前興建好的房屋,都是由他或另一名前特首董建華,在任內開發土地得來。
曾蔭權指出,對時任《基本法》委員會主任喬曉陽,於2007年宣布香港可以在2017年普選特首,感到很大鼓舞。他憶述2010年唯一成功的政改中,民主黨已故創黨成員司徒華能擔當大旗和做到功夫,亦看到中央對普選的誠意。
不過,他表示,近年聽到社會有質疑中央的聲音,香港與中央愈走愈遠;認為行政長官掌握這些情況,亦知道中央的底線,應該在兩者尋找更多妥協空間,將來都要這樣做,又指政改是互信問題、不能急。
另外,被問到社會整體對他的評價是否公道,曾蔭權稱,回想40多年公務生涯,包括退下來的幾年以及在赤柱監獄60多天,都是充滿感恩,感恩市民大眾對他的關愛。
被問到會否認為市民忘記他的功績,只看到其過失,曾蔭權表示,「忘記一定會」,但感受到正面多於負面,在近幾個月收到市民的支持和信件等,令他十分感動;同時重申,要與市民互動和信任他們,強調自己一生都相信香港人。

------
曾蔭權好似係樓市爆上升根源

新聞來源連結:
http://www2.hkej.com/instantnews/hongkong/article/1614110



附件

1614110_3f9ddc6b7f5aef174e4f59376d5fa67a6_副本.jpg(36.96 KB)

2017-7-22 11:59

1614110_3f9ddc6b7f5aef174e4f59376d5fa67a6_副本.jpg

我信
佢係坐富豪郵艇嗰陣係同班靚毛開發土地



不過唔賣唔收唔起唔理.



開發囡囡塊田?


[隱藏]
引用:
原帖由 Keydunker 於 2017-7-22 11:59 AM 發表
前行政長官曾蔭權接受有線電視節目訪問時,反駁有批評指他任內不興建房屋,導致房屋短缺。他稱,任內沒有一分鐘停止開發土地,從發展土地到建好房屋,至少需要11、12年,目前興建好的房屋,都是由他或另一名前特首董 ...
...以及在赤柱監獄60多天,都是充滿感恩,感恩市民大眾對他的關愛。

曾雀屎既然對係赤柱監獄60多天充滿感恩,感恩市民大眾對他的關愛,就唔該坐耐啦!



10年無居屋唔知條友記唔記的!


佢真係死性不改,一味玩包裝形象; 今次還刻意唔染髮,想制造"痛定思痛"嘅效果,不過我個人一定唔會buy佢,慳D啦,曾生!


Lee條仆街真係坐得小,咩都冇做仲話自己做左好多野,個幾年俾佢攪到需求失衡,又吾肯停雙非,吾係cy停左,d樓仲顛過今日,老人福利又吾理,好采cy都叫做做左野,每人可有二千幾,兩個老人家有五千慳慳地都夠,


傳:九月審?


[隱藏]
仲未拉去打靶咩
佢害左香港人口最多既年齡層
等同斷送香港前途,好多香港人唔願生



"任內沒有一分鐘停止開發土地"


當然沒有停止,

唔喺咁多公務員日日返工做乜?

只不過是快慢、程度而已。




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
九月,佢頭灰髮,唔全白就甩晒!


空白的幾年點計


[隱藏]
佢講完有冇笑?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]