• 瀏覽: 46,272
  • 回覆: 425
  • 追帖: 4
  • 分享: 33
+9



反對派不斷拉布,阻撓休會前最後一次財委會會議的進行,更聲大夾惡。一直表現最激的工黨張超雄,刻意不提反對派拉布令多項撥款經全日8小時會議仍未完成審議,反指建制派不應「只顧旅行」,不支持周內加開會議,財委會主席陳健波即反將一軍,指張本人也不支持今明兩日加會。
屈人只顧旅行  被揭反對加會
昨日企足一日的張超雄,在第三節會議上發言時,聲稱建制派指責他們阻礙撥款通過,但他們只是「認真審議」、「履行議員責任」,「如果話咁多重要嘅議案上嚟,咁多撥款,加會囉!做咩唔加會仲要去旅行呀?跟住嫌我哋阻住呀?
陳健波聞言反擊,指自己早前收集議員對今明兩日加會的意向時,「你全都打交叉(回覆不會出席會議)!你檢討吓你自己先唔好叫我加會,你最無資格同我講呢樣嘢!張超雄不忿被踢爆,稱「我無去旅行」,陳健波即秒殺之:「但你唔嚟開會有咩分別呢?」 講一套做一套..

新聞來源連結:
http://paper.wenweipo.com/2017/07/20/HS1707200011.htm



人無恥真係無敵


好波


有無全套片


[隱藏]
有冇話佢限制市民旅遊嘅人權?


政府俾咁多咁既柒頭在學府內宣揚洗學生腦, 應該該下點去終止這漏洞.


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
泛民狗嘅本能反應, 有乜都吾經大腦 咬左先.


[隱藏]
睇班盲反被主席KO, 真係爽
香港需要波叔呢啲人才



無記播新聞冇左後面兩句,無咁精彩


張超雄比人兜巴摑,人無恥真係無敵


引用:
原帖由 122003 於 20-7-2017 07:13 發表
人無恥真係無敵
張是兩面人,這就是回應!



波叔好嘢


[隱藏]
睇六點無綫電視,“波叔”大巴車落“雄仔”度,雄仔呆左冇反應,技術性擊倒。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]