高等法院上周五(14日)裁定社民連梁國雄、香港眾志羅冠聰、劉小麗及姚松炎4人宣誓無效,喪失議員資格。除政府入稟外,亦有市民於今年3月入稟,要求法庭取消立法會議員朱凱廸、鄭松泰的議員資格。根據司法機構網頁顯示,案件已排期在本月26日聆訊。

市民羅景楊於今年3月,委託律師入稟高等法院提出2宗訴訟,要求法庭頒令宣布立法會議員朱凱廸和鄭松泰在宣誓時違反《基本法》和《宣誓及聲明條例》,以及頒發禁制令,阻止他們2人以立法會議員身份行事。

目前根據司法機構網頁所顯示,2宗案件將於本月26日早上9時半開庭審理。

​立法會議員朱凱廸現時亦面對訴訟,被問到會否擔心今次案件成為先例,導致他失去議席,朱凱廸指「我冇得驚㗎,因為我正正就喺個大趨勢裏面」,如果北京選擇覺得立法會不應如此存在,要令立法會變成人大或臨立會,亦無法以一個人去阻擋,只能讓市民看到問題而站出來阻擋。

好事陸續臨香江!



新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20170716/bkn-20170716142149132-0716_00822_001.html



被引用(15)
小鳳姐........又有請


經濟想唔起飛都唔得


仲有單檢控佔中搞手,又多兩件 !


又擺民意上枱!
民意要橫洲起公屋你又唔聽



愈遲判愈大獲!睇尼嗰兩條仆街衣家係度振緊!泛民迅速崩潰,真係大快人心!


DQ4有例就全部都冇得留低


又賴人
好無



陸續有來...


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
DQ兩條曲街仔,


好事繼續黎。


加油💪🏻


人地北大人 係唔想你班友 搞 港獨 同 破壞一國兩制 啫, 又唔見 其他民主異見人仕 比人告?

什麼自決港獨反中共 果D呃人野 就唔好在立法會搞啦, 又要拎政府錢 又要搞事 又要呃細路自決,呢D叫 無恥!