• 瀏覽: 838
  • 回覆: 5
  • 分享: 1
【踢波唔見勞】手錶主人終於攞番地通拿 唔知一度被偷龍轉鳳

21:40】警方回覆稱,涉案手錶在626日被尋獲及交到長沙灣警署。警方在跟進調查有關案件時,發現有一名警務人員涉嫌不當處理有關手錶。案件現交由深水埗警區重案組第一隊跟進,暫未有人被捕。
21歲「判頭仔」踢波唔見地通拿的事件,至晚上又有新進展!今日揭發懷疑有報案室警員曾將「真勞」偷龍轉鳳,但原來手錶主人鍾先生全不知情,晚上他帶同手錶「出世紙」到警署,經確認錶身編號後,警方將涉案的地通拿歸還。
《蘋果》聯絡到鍾先生,他透過電話訪問表示失而復得的地通拿已「認領了」,但警員卻沒有向他交代手錶疑曾被調包,「冇…………,只係話仲喺度調查緊。」他也曾問過警員「調包」事件,但對方回答稱:「呢啲係謠傳嚟,因為如果呢種事,我都會知道!」
鍾先生看到新聞有報道後,亦再次向警方追問事件,但未有人確定相關事件,亦沒有拘捕任何人。不過他嘆道,取回手錶後細心查看,發現錶身及錶帶有汗跡,才確認該錶屬其所有,但直言以後亦不會再戴貴錶踢波。

乜野原因?唔使劃出腸啦!已經不單是有牌爛仔咁簡單,已進到全部都係賊!

新聞來源連結:
http://s.nextmedia.com/realtime/a.php?i=20170628&s=10829391&a=56888858



引用:
原帖由 dino0629 於 2017-6-28 11:42 PM 發表
【踢波唔見勞】手錶主人終於攞番地通拿 唔知一度被偷龍轉鳳

【21:40】警方回覆稱,涉案手錶在6月26日被尋獲及交到長沙灣警署。警方在跟進調查有關案件時,發現有一名警務人員涉嫌不當處理有關手錶。案件現交由 ...
強姦報案人都做得出
依班友正pk



隔籬有人話根本係A貨
原來物主帶埋出世紙去認領
好多葡萄羚呀



神又佢地,鬼又佢地!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
仲使問?肯定偷


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]