• 瀏覽: 18,561
  • 回覆: 156
  • 追帖: 1
  • 分享: 15
+27


香港回歸頭10年,民主派內激進勢力只屬邊緣路線,但自2006年社會民主連線創黨後,激進勢力開始抬頭,其後主張「勇武抗爭」、港獨路線政團紛紛成立,更一度取得多個立法會議席,直到青年新政梁頌恆、游蕙禎被褫奪議席,才進入低潮。社民連前主席陶君行認為,隨着熱血公民撤出社運、本土民主前線梁天琦自認懦弱退出抗爭,反映激進本土激進路線3年已「土崩瓦解」,但青年新政及本民前則認為,本土、勇武抗爭路線並未結束,認為一切源於中共加強打壓,與本土派的抗爭手法無關。

記者:林俊謙


陶君行接受本報專訪時指,社民連與本土派分別在於「有底線」,即抗爭時不會刻意傷人和破壞物件,目的在於被拘捕時,突顯當權者的不公義,發起運動時亦會身先士卒參與。陶點名批評本土派「教主」黃毓民、熱血公民等組織,過去「只叫人去做,但唔係自己去做」,是極不道德。本報曾聯絡熱血公民主席鄭松泰,但對方拒絕受訪,黃毓民亦至截稿前,沒有回應本報查詢。

對於本土派消失於抗爭前線,陶君行不感意外,認為反映有關人士早前的主張不成熟,「唔好話泛民20、30年一事無成,佢哋(本土派)3年已經土崩瓦解,簡單來講,係已經玩完」,又批評本土派勇武抗爭和港獨等主張,只能產生「引清兵入關」效果,令中共進一步收窄港人的自由,包括更有理由為23條立法。

問到在「魚蛋革命」時主張「寧為玉碎,不為瓦全」,現時回看是否有錯時,黃台仰說:「我覺得𠵱家真係判斷唔到,因為畀我揀多100次,喺當刻我都會揀返重覆的路」,認為整個本土運動仍在進行,「冇底線、時代革命仍然推進緊,只係舞台唔同咗,過去舞台主要放喺選舉同議會,現時喺番議會外、民間,同每一個支持者身上,經歷兩年鬥爭,我了解我哋力量不足夠,我哋仍有空間可以進步,時間一路過去,當年輕人成長成為社會支柱,我哋會力量會大返,所以要時間」。

新聞來源連結:
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20170625/56871439





梗係你地去先喇

[ 本帖最後由 rex1997(2) 於 2017-6-25 01:06 PM 編輯 ]



其實,成班都係蛋散,講就天下無敵,做就有心無力,或者係,你吔沖,我就叫定的士縮!


狗咬狗骨


黑金民主,從來都係,叫人衡,自己鬆,認真,你就係傻仔


[隱藏]
驚死嘅 當然係用鍵盤加念力去爭取啦


引用:
原帖由 枯燥無味 於 2017-6-25 03:07 PM 發表
黑金民主,從來都係,叫人衡,自己鬆,認真,你就係傻仔
民主革命梗有犧牲




點呃都係呃"白痴"


死剩把口9只會向錢看,做咪老點 傻仔們

死剩把口9  搞報/科技  好多人被過1棟
搞到 向氏同佢割蓆
係d 笨土傻仔仲信佢



一班on 9仔


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
至叻係屎蟲,扮鬼扮馬,當公衆白痴,每月收十皮,睬你都傻!


[隱藏]
講明黑社會管理模式, 一定係班細去死啦




鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]