• 瀏覽: 1,033
  • 回覆: 7
大家對bca有咩睇法


引用:
原帖由 劉俊傑 於 2017-6-20 02:02 PM 發表
大家對bca有咩睇法
BCA是評估工具的一種:

基本能力評估(英文:Basic Competency Assessments[1],簡寫:BCA)是香港教育統籌委員會於2000年發布的教育改革報告書中提出的改革措施之一以及全港性系統評估TSA的改良版。(2017年5月4日起香港開始轉用BCA{只限三年級})


學生評估[2][編輯]
「學生評估」是一個網上的評估資源庫,為學校提供一套評估工具,幫助教師了解學生在中國語文、英國語文及數學科第一至第三學習階段基本能力的學習表現。教師可因應學生的學習需要和進度,並配合校內的評估機制靈活用,從而進一步提高學生的學習成效。「學生評估」的特色包括:
  • 設有網上的中央評估庫;
  • 設有網上評估活動; 及
  • 由電腦系統評核學生的表現,並提供即時評估報告,供教師參考。

教師可根據評估結果及對學生的整體認識,作適當的跟進,以促進學生的學習。



bca 好似 tsa


引用:
原帖由 流年似雲 於 2017-6-22 10:47 PM 發表
bca 好似 tsa
你可以話係, 但因為立法會 張tsa改良, 所以新名叫bca, 唔知你哋又覺得有冇分別



[隱藏]
垃圾冇用既考試


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
支持冇呢d評估考試,連dse都冇埋,好似小五六程分上中學咁,睇中五中六成績計入大學最好。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]