• 瀏覽: 4,515
  • 回覆: 30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
掉返轉諗原來泛民呢五年黎都好驚689


好難明白黃絲對「驚」既理解

到底一個人「驚」會有咩反應...
咁驚唔係應該跪地求饒,或者提出「特赦佔中」交換泛民放過佢?

但事實好似岩岩相反喎 ~



[隱藏]
食龍蝦食到厭.轉下口味唧.唔駛大驚小怪

不過基路難行



如果用講對方既密度, 同<驚>對方直接成正比

扮民主派<驚>梁振英多10倍
扮民主派<驚>中共中央多100倍

[ 本帖最後由 dogdogchiV 於 2017-5-22 03:30 PM 編輯 ]



梁繼昌手握猛料
證明梁振英受各地稅局調查
話唔埋
梁振英會請殺手
暗殺梁繼昌  



引用:
原帖由 lindachung4ever 於 2017-5-22 02:07 PM 發表
其實特首梁振英係咪好撚驚立法會UGL事件專責委員會委員梁繼昌?日講夜講狂講佢?

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20170522/mobile/bkn-20170522115107334-0522_00822_001.html

泛民轟CY狙擊梁繼昌干預專委會 下 ...
樓主, 我就假設CY身有屎, 雞昌手握能整死CY既證據...OK?

咁請問, CY 日講夜講, 可以起咩作用?
可以"講"到雞昌唔敢爆大鑊? 還是用口水浸死雞昌?

CY 唔係只講, 而係告緊雞昌誹謗喎!....身有屎又去告人呀? 為咩?
如果雞昌手握證據, 一樣可以在法庭上爆出來, 係咪? 咁CY點解要告佢?

咩邏輯? 你自己解下先



我係CY, 對住班泛民狗,我真係驚㗎(^_-)

明明把口講話佔中要找數,點不知案都未審完,就話要玩特赦。

明明就係一堆出哂名嘅“司法界精英”,明明就打鑼咁同香港人講話“法治係香港嘅核心價值”,一個屈尾神就即刻攞法律當係商品咁玩交易。

明明香港司法精神係疑罪從無,泛民做為立法會議員,居然玩莫需有,咁嚴重違反香港司法精神嘅事,佢地都做得出,仲邊有資格做立法會議員先?

真係唔係一個賤字可以形容。賤,都只係話啲人嘅道德底線低,但起碼,佢地都仲有底線嘛。

但係班泛民立法會議員咁嘅嘢都做得出,只能夠用“無恥”來形容嘍!

對住呢班無恥之徒,你都咪話唔驚。

樓主,你咁正義,係咪好應該支持CY反對呢班無恥之徒去查CY先!

樓主,你咁正義,你千祈唔好護短添嘛!

你搞掂咗班蛋散先好講!

如果唔係,我絕對支持CY發起“調查“立法會調查UGL事件專責委員會”委員是否有資格擔任調查委員”嘅調查,還CY清白!



[隱藏]
你都on9,咁雞娼係咪都好驚梁振英呀


你唔出聲, 黃絲話你默認, 你出聲, 黃絲話你驚左佢.
黃絲無得輸.



引用:
原帖由 lindachung4ever 於 2017-5-22 02:11 PM 發表

梁振英點解咁撚驚梁繼昌要出盡辦法搞走梁繼昌唔俾佢搵出事實真相?
梁繼昌稅務專家說不出稅務問題 http://n2.hk/d/images/discuss_style/emailtofriend3.gif
                         [按此打開]                  [隱藏]         
      

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          熱點 - 馮煒光 2017-05-22  
http://hd.stheadline.com/news/columns/457/20170522/568352/
梁繼昌炒作梁振英的稅務問題,炒了兩年半。

二○一一年,梁振英辭職準備參選,和公司UGL簽訂「不挖角、不競爭」的離職協議,二○一四年十月,佔中期間,這協議的全文被澳洲傳媒刊登後兩天,梁繼昌便致函香港稅務局長本人「要求他(即稅務局局長)親自徹查梁振英收取澳洲公司四百萬英鎊款項的事件」。稅務局回覆梁繼昌,說「不能向其他人士透露納稅人的資料」。梁繼昌之後還親自致電稅務局局長「追問」(梁繼昌自己的用語)。

梁繼昌是資深的會計師和稅務專家,他應該知道,梁振英根據協議的收入,根本不必報稅。他更應該知道,在他投訴後,稅務局不會查,也根據法例不會告訴他不查。

梁繼昌在稅務局投訴不得逞,兩年後,又以呈請人身份要求立法會成立委員會調查。總之要造成梁振英被稅局及立法會調查的形象。

梁議員,你的專長是稅務,兩年半了,你只是叫稅務局查,只是叫立法會查,為甚麼你自己不能清楚指出梁振英要交甚麼稅?這不是政治打擊是甚麼?

在沒有事實根據的情況下要求稅局和立法會查政府官員,這不是立法會監察政府,只是個別立法會議員打擊政府。

換個位置,如果政府官員在沒有根據的情況下,要求稅局和其他執法機關調查立法會議員,梁繼昌會有甚麼反應呢?

新聞統籌專員

馮煒光



泛民雙重標準 泛民 因為要保住梁雞娼  個朵臭上加臭, 梁雞娼  好可能驚被 泛民 出賣


應該係


[隱藏]
CY 好驚, 不過係驚玩唔死班泛民垃圾議員


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]