• 瀏覽: 1,024
  • 回覆: 1
周浩鼎 有心插 梁振英 , 相信是收到有關人仕(背後黑手), 所以爆立法會文件出街
梁振英 已是夕陽政府 , 無法反擊 周浩鼎及其背後黑手


https://www.hk01.com/港聞/91704/-梁振英UGL案-前廉署人員斥CY修訂極不恰當-圖扭轉調查方向

民建聯周浩鼎身為立法會專責調查梁振英UGL案的委員會副主席,卻提交由梁振英親自修訂的研究範疇,引起軒然大波。曾任廉署總調查主任的大律師查錫我狠批,梁周二人做法極不恰當,又指觀乎梁振英建議修訂的內容,尤其建議加入「澳洲傳媒公開的UGL協議文本的完整性及真偽」,可能會扭轉委員會調查方向,從而對他自己有利。

據披露的修訂,以文件第一部分,即有關梁振英與UGL所訂協議的背景、性質及詳情部份較具爭議,當中梁建議加入「澳洲傳媒公開的UGL協議文本的完整性及真偽,以及該協議的性質、主要條款及條件為何」,刪去「梁先生與UGL有否簽訂及/或執行UGL協議」;又建議加入「梁先生與UGL有否簽訂及/或執行此份澳洲傳媒公開的協議」及「梁先生簽訂協議當日是否已當選行政長官」,刪去「主要條款及條件為何」。



 

 
建制派親中團體做假都係理所當然,比起大陸咪算叫有良心,仲唔滿足!香港人貪得無厭,身在福中不知福,人地話晒都係議員,係大陸得罪親政府人員,最起碼都被消失!香港人唔該你地面對現實,政府或親中團體都係抽下水搵啖食,做得特首貪少少好正路,梁特已經叫好人貪得唔算多,你班香港豬仲要查咩?你睇香港廉正公署d人連小便宜都貪就知有幾清廉啦!邊個有權力就y理都變真理,香港豬何必咁固執呢!藍c就醒,一早知道個玩法,親得政府有水抽有飯開,d錢又係香港政府比,唔驚會失業仲醒過班地產商!公義唔可以當飯食,公平唔可以當水飲,公正更加唔可以當屋住,你睇下班建制派個個風山水起就知,如果要羨慕不如行動,加入建制有飯開有屋住!湯嘉驊都後知後覺加入建制,你班黃c癈青仲唔知唔覺咁!