• 瀏覽: 2,770
  • 回覆: 6
羅永聰話,溝通需要的唔係態度,而係技巧。廢曾既「團結」原來係要isolate長毛及朱凱廸,仲要放棄整個社福界;為咗起廣播大樓,香港賤台應該取悅建制派;仲話如果佔中的人都調轉立場支持廢曾,咁就bingo。

證明香港地蠢人多,鍾意睇包裝睇表面,重感性唔重理性,鍾意俾人呃唔鍾意用腦,明知係公關手段都心甘情願,大把蠢人仲捐埋錢。

警訊都有報導好多感情騙案,好多港女俾人呃咗幾百萬,都唔知個騙徒原來係死窮鬼兼有老婆。

騙徒首先會投其所好,將自己塑造成港女心目中既完美人選,例如:讀過哈佛,鍾意睇法國電影同飲咖啡,做義工教西洋劍,對流浪貓好有愛心....等等。又用好多花言巧語,例如:「唔好信我,要信我地大家」,令好多蠢人心醉。騙徒見蠢人上當,開始會以唔同藉口,要蠢人俾少量金錢佢,之後越要越多,最後要求All-in支持佢。

好多蠢人被人呃好耐都唔肯承認自己睇錯。當事人全部都係高學歷的專業人士。
呢點同專業界別的選委好相似,被人騎刧利用,背棄民主原則,仍然唔會認錯。

香港地始終蠢人多,中共真係未驚過!



信毒果, 終有日會後悔
引用:
原帖由 lckis 於 2017-4-28 12:58 PM 發表
羅永聰話,溝通需要的唔係態度,而係技巧。廢曾既「團結」原來係要isolate長毛及朱凱廸,仲要放棄整個社福界;為咗起廣播大樓,香港賤台應該取悅建制派;仲話如果佔中的人都調轉立場支持廢曾,咁就bingo。

證明香 ...
浪漫月巴睇90s: 月巴氏

是緣是債卻不是場夢
2017-04-07

#Hashtags
YesYesIdol烏金血劍劉錫明城市驚喜毒瘤明MoshiMoshiMoshi月巴氏浪漫月巴睇90s





01、02:日後的所有事,都因為一次合作……
1.史家總是喜歡為過去的事找出和羅列原因——原因又分遠因近因,好複雜咁。

2.但如果歷史上大大小小的事(撇除天災),講到尾都是由人一手造成,那麼,所有(只供考試或寫論文時使用的)原因,大概都可以約化成:產生歷史的最後原因,不外乎是人的情緒和意志。

3.例如「毒瘤明」。一個我在初時唔知用來形容邊位的花名。

4.我曾經是《Yes!》讀者,由第一期就開始買/睇。最喜愛欄目是「城市驚喜」,畢竟中學生活只有苦悶沒有驚喜,而我好想為生活加添驚喜……其實,每次搶購了最新的一期後(冇呃你,真係好快賣晒),我都冇話認真的睇晒成本,頂籠只會睇那些情情答答的專欄(其中一Part專供男女向某一個朝思暮想的她或他表達愛意)——既然不是好鍾意睇,Why又要期期買(嚴格來說是搶購)?



03:我當年竟然會信,蠢。
5.是出於一種青春期對自我身份的尋求和塑造。如果當年的學生分成「睇《Yes!》」和「唔睇《Yes!》」兩大類,我屬於前者——這自然是我的刻意選擇,因為個感覺,好似勁啲咁(但你不要問我個「勁」字有甚麼內涵,我根本不知道)。

6.直至「毒瘤明」這名字開始出現在書內。實不相瞞,當年的我對於娛樂新聞真的不聞不問也不睇(唯一比較關心的是「字母小姐」真實身份),睇見《Yes!》Keep住出現「毒瘤明」的描述,而且,永.冇.好.嘢。作為一個求知慾正常旺盛的中學生,實在好想知道「毒瘤明」是誰,Why被稱為「毒瘤明」的呢位仁兄要做埋咁多衰嘢,衰到要被《Yes!》期期係咁寫……

7.最後解答我疑難的是,坐我隔籬位的男同學。「哦~~」這是我知道答案後的第一個反應——但再沒有第二個反應了。然後,放學,唔知點解地,我的理性(好唔理性性地)一嘢唔該就將《Yes!》對「毒瘤明」的描述,悉數套落劉錫明身上。劉錫明從此在我的意識中成為一個我憎恨的人,而基於莫名的憎恨,我開始覺得佢啲歌唔好聽甚至極度難頂(首選必然是《Moshi Moshi Moshi》),開始覺得佢啲演技屎,開始覺得佢樣衰……總之任何同佢有關的事與物都乞我憎。而我有理由相信,當年好多(我唔識的)人,都跟我擁有相同心理。我們恍如集體撞邪地,共同地去憎呢一個人。這其實是一件好恐怖的事。


04:去年,劉錫明應邀出席由《Yes!》舉辦的音樂會。 05:《Yes! Idol》,《Yes!》的衍生雜誌,經常用周慧敏做封面。
8.直至他從此在香港徹底消失,而我又冇再買/睇《Yes!》。那些曾經的所謂仇恨,突然好似煙消雲散——又或者咁講:我已經不再Care。但我原來曾經成為共犯,務求把一個人徹底趕絕的共犯——即使我好似冇做過任何嘢(那些對「毒瘤明」的描述又不是我寫的),問題是,我(竟然)相信了那些描述,甚至因為那些描述而漸漸討厭劉錫明,再變成十冤九仇懷恨在心,到最後,更將這一份仇恨轉化成一種自我身份認同——識得憎劉錫明是勁啲的(但你不要問我個「勁」字有乜內涵,我根本不知道)。作為所謂理性的動物,過程中我究竟有冇正確地使用理性?抑或我原來也因為情緒的操控,而變成不理性的人?

9.看著劉錫明再次唱出《是緣是債是場夢》時我想到:一個人的生命,原來可以因為一齣電視劇、一句讚美女主角的說話,以及另一個人聽見後所產生的內心反作用力,而經歷超巨大轉向。

10.歷史學家往往鍾意問「What if?」。假如當日劉錫明沒有說出那一句讚美周慧敏的話(咁前設自然是他們由始至終都沒有合作《烏金血劍》),那麼,他的星/命途又會點?我們當然不會也不能知道;但至少,他不用出走台灣,而劉媽媽也可以經常睇到自己個仔的演出。即使劉錫明唔知我係乜水,但我也想代當年不理性的我同你講聲:真心Sorry。



騙局陳腔濫調,騙徒相貌平庸,但係好多高學歷既專業人士中伏,被人長時間欺騙感情同巨額金錢,外人覺得難以置信,其實係有原因:

1. 好多人係感性行先,好注重內心既感覺,其實係唔成熟,同智商學歷無關。支持反對派既,好多都係重感性既人。

2. 越心急越易中伏。感情受過傷害,年紀大,工作忙,就會唔理好醜。反對派輸得太耐太想贏。

3. 與世隔絕。騙徒會令受害人疏遠朋友家人,唔會聽佢地勸,自然當局者迷。薯粉鍾意上facebook,個個都讚鬍鬚佬,佢放既屁自然係香既。

4. 越投入越難抽身。港女被人越呃得多錢,就越唔想接受現實,等於成手蟹貨唔想斬倉。薯粉開頭俾吓like,share吓帖,之後捐埋眾籌,握手影相,自然不能自拔。

香港地好多蠢人,好鍾意你呃佢,所以好多騙徒喺度搵食。政府同中央其實可以學吓公關手段,收買吓人心。



引用:
原帖由 e5432whm 於 2017-4-28 04:17 PM 發表
信毒果, 終有日會後悔
睇得毒果多,會喪失獨立思考能力,未必識後悔....



[隱藏]
好正常,你地唔發現好多香港人在自己專業以外的事毫無分析能力

對很多基本的時事不熟,邏輯欠奉咩



引用:
原帖由 mk0010553312 於 2017-4-29 12:18 AM 發表
好正常,你地唔發現好多香港人在自己專業以外的事毫無分析能力

對很多基本的時事不熟,邏輯欠奉咩
「懶」係重點。
專業人士工作忙,冇時間,所有資訊來自facebook,動新聞,懶人包。資訊全被篩選過濾,潛移默化,日子有功便中毒。



引用:
原帖由 e5432whm 於 2017-4-28 04:17 PM 發表
信毒果, 終有日會後悔


浪漫月巴睇90s: 月巴氏

是緣是債卻不是場夢
2017-04-07

#Hashtags
YesYesIdol烏金血劍劉錫明城市驚喜毒瘤明MoshiMoshiMoshi月巴氏浪漫月巴睇90s



https://d2e7nuz2r6mjca.c ...
good points....



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]