• 瀏覽: 31,385
  • 回覆: 180
  • 追帖: 3
  • 分享: 33
+6




「捐卵子,廣州醫院做。」內地全面開放二孩政策,不少高齡夫婦會選擇人工受孕,卵子需求大增,惟中港兩地買賣卵子屬非法行為,記者追查發現有港人在手機交友平台公然招攬港女「捐卵子」,往內地廣州「捐卵子」一次,便可獲得兩至五萬港元報酬,而「捐卵者」的樣貌、身高、歲數、學歷等均有嚴格要求,如同「選美」般篩選才能「捐卵」。法律界人士指,在內地或本港買賣卵子同樣屬違法,隨時身陷囹圄。醫學界人士警告,打排卵針或進行取卵手術均存在風險,傷及卵巢會出現發炎、出血的情況,甚至影響日後生育能力。

「你依家做緊份工都冇咁多啦,內地(捐卵)就兩萬以上,冇問題嘅話,兩星期就做得。」手機交友平台近日有港人公然發貼,標明「捐卵子」可獲得報酬,更列出捐卵者的要求,公然招募港女到內地做「捐卵」手術,「一個月輕鬆兩到五萬(元)到手,有優勢的另計,也可以介紹妹子給我,成功(介紹)一個,兩千到五千喝茶費。」

記者佯裝有意「捐卵」,聯絡到發貼者張先生,他自稱是深圳人,已來港20多年,從事醫療顧問公司中介,聲稱在香港、內地及美國都有診所,是持有人之一。張向記者查問個人資料,包括血型、身高、體重、經期日子、學歷、工作等,甚至問及膚色、單或雙眼皮,亦要先傳送相片及短片作首輪面試篩選。

記者與張會面後,他隨即表示可陪同記者到廣州「捐卵」,聲稱到內地廣州一間醫院進行手術,「內地好需要呢啲(卵子),你都聽過試管嬰兒,依家需要大量(卵子),有班有錢人年紀大咗生唔到,要走到呢步。」

張指,會先與記者簽訂合同,每次抽佣5%至10%,「同你一齊上去(廣州)睇咗先,冇問題就簽約。之後同你去喺中環開診所嘅朋友度食藥,好似事後丸嗰啲,視察兩星期,無問題就可以去(「捐卵」),到時再同醫院簽多份合同,做完先畀番錢我。」

當記者問及到內地「捐卵」是否合法時,張聲稱內地政府表示支持,「但我覺得呢,除咗我知之外,你有冇通知其他人?」隨後多次向記者暗示此交易不宜向外人透露。而記者問到內地醫院的衞生環境,他指進行手術時不覺痛楚,當麻醉藥過後就會感到痛,需休息一、兩個月才能再次「捐卵」,更笑言「內地你就諗吓買唔買保險。」

張向記者提供卡片,是一間位於新蒲崗工廈內的醫療服務有限公司,張表示該公司是他與別人合作,從事醫療服務,主要是婦產科,如打女性子宮頸癌針等。不過之後記者根據該地址查證,發現上址是一間機器廠,而信箱則列有一間咖啡公司,卻不見任何醫療服務公司。

內地買賣卵子風氣盛行,記者亦在網上發現多間內地公司招募「捐卵志願者」廣告,其中一間在武漢專門招攬大學生的捐卵公司,亦向港女招手,有興趣者需先申報個人資料,供客戶挑選,更聲稱取卵過程只需7至10分鐘,取卵者沒有任何感覺,並可領取「營養費」,酬勞由一萬至四萬元人民幣(約一萬一千至四萬五千港元)不等,更包括起居飲食費用。

其後,記者表明身份向張先生查問「捐卵」一事,張否認曾招港女「捐卵」,他更指自己從事金融界別,無論香港或內地亦無持有診所,並非從事醫療工作。



係高質使乜搵埋呢d錢呀

短片

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20170424/bkn-20170424000334273-0424_00822_001.html



計樣貌、身材、皮膚、性格、知慧等DNA,R晒頭都唔明點解要港女卵子


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
世界唔公平,
我捐精要比錢,
每次D囡囡收我成千。



港女會咁撚賤嘅咩, 同大陸妹有咩分別?


引用:
原帖由 unoteseven 於 2017-4-24 04:54 AM 發表
世界唔公平,
我捐精要比錢,
每次D囡囡收我成千。
去家計會捐精有錢收,不過回歸後仲有冇就唔知啦😄😄



引用:
原帖由 小奇ck 於 2017-4-24 05:13 AM 發表



去家計會捐精有錢收,不過回歸後仲有冇就唔知啦😄😄
寫錯字,應該北上排精。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
我反而諗,唔係咩手術風險,係根本無同你抽卵,過幾日同你講唔得,要上去直接俾個有錢佬拮,拮到有左為止


平心而論,質素真係中國平均一點


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
做完手術先知冇左個腎,到時就開心死啦


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]