引用:
原帖由 chris1025 於 2017-4-20 01:33 AM 發表
可能今時今日香港人還覺得大陸有錢人只有小數,其實在廣東省的木土村民不會比香港人生活水平差,中山,珠海,廣州很多的本地村民,他們因為受惠徵地政策,除了每人有筆幾十萬的現金外,每年也有分紅。有些較為富裕的 ...
師兄, 不要說中山,珠海, 就是我鄉下羅定市, 有錢的人都是不少, 我幾個堂兄弟個個住大屋,駕靚車, 生活不多知好!(搞到自己好自卑)

當然,還有很多親戚比較窮, 但整體生活不差!!

他們永遠只看到差的人, 看不到好的, 國內有10億人生活普通或比較窮, 但還有3億人比較富裕, 這些人足以買起香港!

國內每年大學本科畢業是7百萬人, 高中畢業是千萬人, 想起這些人都感到恐怖!!!

香港700百萬有1個天才, 國內蠢些要1千萬才有1 個天才, 國內都會有130個天才, 這130個天才圍炳香港那個天才, 香港天才都變成粉腸!!

未來10年, 華人10大富豪, 香港可能一個都冇!!

[ 本帖最後由 kingchan75 於 2017-4-20 12:09 PM 編輯 ]



被引用(11)
而加香港十大股票都無香港公司份!


睇嚟搬返大陸住同發展先係皇道,又係13億人每人俾一蚊都發死你理論。

中國大陸經濟比2、30年前好呢點唔使質疑,廣東省多有錢人亦唔係奇事,不過今時今日你不妨上東莞一帶睇下仲有幾多廠繼續營運?人均富裕上升但民生、法治質素仍未跟上亦係事實,而樓主出呢種post心態係想表達國內人有幾有錢?



D 黃絲人才唔信,咪由佢哋囉。
自己搵到錢最重要。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
你搵個波子細既咁行政區同一個國家比, 都幾搞笑

仲有, 我誇張化咁講, 而家就係果130個天才留在國內, 而其餘13億人死都要來香港, 你認為點解果13億人咁唔留戀強大既中國呢 ?



粵W已經很窮都很多有錢人,我在揭西都有唔少


當年單車,後來電單車,宜家已經私家車


國內12億人, 求其執11個人出黎踢波, 你D乜鬼德國, 巴西, 意大利, 阿根廷, 西班牙全部唔駛踢啦


贊成,沿海基本不差,但中國有8,9億人係內陸,你去河北或湖南,好多人仍然搵緊3/4000


講車呢樣又係真,去到廣州d鄉郊地方,好少公車經過,私家車又好多!

旅行最後一日,去到一個景點叫百萬葵園,附近荒山野嶺,人影都唔多隻,又唔覺有公車搭!

入到去,多人到嚇死你,大人細路老人家咩年紀都好多人!之後先發現,個園出面有個超大既停車場係度,我都唔知拍左幾多部車係度,一望無際!原來d人好多都自己有車!



大陸發達唔係靠天才,係靠關係及利益輸送,這點香港的確比較差