• 瀏覽: 2,937
  • 回覆: 6
  • 分享: 1
https://youtu.be/Ip7-PxZga7g


今日早上我食完早餐準備去診所接我隻貓出院,竟然俾我遇到呢啲呃錢黨,大家認住呢個女人,
我係m記食完早餐離開麥當勞時,我用左邊手推門離開,呢個女人係右邊走,我朋友行後,我同呢條女人2邊門,我推門時佢突然停低,就輕輕撞到佢一下,我曄左一聲因為佢突然停,唔知佢突然間好大力捉住我隻手話我整爛佢隻鞋,我整開佢手後,我朋友出於風度當然會檔開,以免佢再上前,跟住佢就一直拉住我朋友,不停話我整爛佢對鞋話佢對鞋新買價值$700,其實一眼就知道唔係正版Nike啦,我話佢佢就發爛,我拍video,佢話報警,點知999都唔知幾號,話自己係來旅遊!唔知幾號重問我咩街,佢打左去報警,當時依然捉住我朋友件衫,我話佢整爛我朋友件衫佢仲叫我朋友除衫俾去睇!我係咪應該叫佢除隻鞋俾我睇?
補充,當佢單手捉住我朋友嘅時候佢吐左一啖痰落地下,跟住我影低咗然之後佢係咁用隻腳喺度沫口水啖
佢報完警啲差人勁來都冇來,話點都唔比我地走,要我賠返對鞋比佢囉,是我急着接我隻貓出院,所以我報警,其實大家睇下條片都們係揩到佢後面,但係佢對鞋係前面穿窿,好明顯就係補藥黨啲朋友,跟住等左好耐啲差人終於來,差人黎到拉開去第二邊,跟着基本問話幾句,跟住嗰個差人話呢我哋都知道佢係咩人黎架啦,佢開頭係要我比$700去,跟住林尾差人黎到就改口風話要我道歉,話我咩話佢係大陸雞,我除咗話果一句臭閪我就冇話過去啦,大佬阻住我接我隻貓出院跟住又捉住我朋友屈錢,跟住佢仲死啦住啲差人又哭又成話隻鞋難左,當時啲街坊都睇唔過眼出聲,最後差人都,話當普通豆分但係唔和解咁着件事就咁算,如果我唔係趕住接我隻貓呢我真係會追究去做乜嘢敲詐我!
着有位街坊同我講話原來果到附近真係成日有啲咁樣嘅人咁樣做大家要小心,佢同撞車黨有咩分別?
最後警察話當普通豆分處理,當然我係唔會同佢道歉,扯佢喊苦喊忽又要坐架警車度跟住又唔比啲差人走最後差人揸車走咗唔理佢!進入香討影片區



太長,懶得睇





收到


[隱藏]
香港依家變成咁真係多得佢地


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]