• 瀏覽: 728
  • 回覆: 2
想當年,香港流行曲可以流行至香港以外,香港歌手返內地搵錢,會唱國語歌。港產電影進軍內地,又受內地民眾歡迎;香港品牌進軍內地市塲,又受內地民眾歡迎。香港文化及精神,得以廣傳香港以外,得以影響香港以外!

如今,如果有香港藝人返大陸發展、唱國語歌,立即被所謂本土派罵斥係投共;如果有港產電影進入內地市塲,又立即被所謂本土派罵斥係投共;如果有香港品牌進軍內地市塲,又立即被所謂本土派罵斥係投共。

其中一個例子:鄧X棋唱國語歌,陳X霆返內地發展,就被所謂本土派罵斥係投共。除了他們,香港最新個批歌手,邊個會返內地發展、邊個會唱國語歌?
响呢班所謂本土派角度,所有香港野都只可以留在香港,如果唔係就唔尊重本土、係賣港,競爭是不可以的,要本土優先。不過諗深一層,如果香港軟實力不對外發展,只如本土派所願留守香港,故步自封,咁香港對外軟實力咪會萎縮衰落?

[ 本帖最後由 beacon2222 於 2017-2-23 11:40 AM 編輯 ]




*聲明:以上資訊由HKBRDA新聞通即時提供。本用戶(UID:5230284)對以上資訊的真實性、完整性及立塲等,均不負上任何法律責任。
很可怕的本土派


本土派正廢物


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]