• 瀏覽: 25,643
  • 回覆: 335
  • 追帖: 4
  • 分享: 14



前特首曾蔭權上周五被陪審團裁定藉公職作出不當行為罪成,今被判入獄20個月。曾太鮑笑薇在兩名兒子及曾的弟妹陪同下,於庭外指:「今日係非常黑暗嘅日子,我同蔭權在過去5年,受到極大困擾及壓力,對今日結果感到非常難過,但我哋會堅強及勇敢面對,我哋會上訴。」而曾太在覊留室與丈夫見面後,表示「我哋唔係告別嘅,我哋總有好長路要走」。

曾太發言時面容非常憔悴,似步履不穩,在發言後有記者問曾太有沒有說話代曾生向香港人講,曾太未有回應,而現場有市民大叫:「曾太加油!」而胞弟曾蔭煊在步出法院大樓低層時忍不住停在一旁傷心哭泣,約半分鐘後稍為平伏才步出大門。

曾太稍後與曾的二弟曾蔭培到覊留室與曾蔭權見面,及後再折返大樓地下與家人一起上車。由於眾人被傳媒包圍,曾的胞妹曾璟璇起初面露微笑稱「唔該晒」,並一度站好讓記者影相。但面對記者不斷追問,曾璟璇責備記者答應了影完相,便應讓開給他們走。公關亦幫手撥開咪牌開路。曾璟璇並一度用手阻擋記者貼近曾太,曾太則示意不要這樣,並表示「明白嘅」。

曾蔭權面對的行政長官收受利益罪,指他於2010年1月1日至2012年6月30日,接受深圳福田東海花園三層式住宅的整修及裝修工程,及後於上述時間以行政長官會同行政會議身份,批准雄濤廣播有限公司(後改名為香港數碼廣播有限公司、DBC)提出的聲音廣播牌照申請、交還用於提供AM電台服務的聲音廣播牌照申請,以及李國章以該公司董事兼主席身份作出控制的申請。

而被陪審團裁定罪成的藉公職作出不當行為罪,則指曾蔭權於上述期間以特首及行會主席身份參與決定DBC的申請時,隱瞞他與DBC主要股東黃楚標就深圳住宅進行商議。













重有另一條跟尾呀

新聞來源連結:
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20170222/56336405



引用:
原帖由 diudeadmok 於 2017-2-22 12:49 PM 發表



前特首曾蔭權上周五被陪審團裁定藉公職作出不當行為罪成,今被判入獄20個月。曾太鮑笑薇在兩名兒子及曾的弟妹陪同下,於庭外指:「今日係非常黑暗嘅日子,我同蔭權在過去5年,受到極大困擾及壓力,對今日 ...
https://youtu.be/3HVSpxJ-OWU



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
今日係香港光明日子


[隱藏]
悔改吧!天國近了!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
判你20隻
扣埋3分1
實質坐1碌多少少
上訴排期,玩你1年半載
排得嚟審埋就出冊
最重要最精彩嚟緊重審第一條
呢度先係戲肉



恭喜


赤共太可惡

迫害忠良



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
7個打1個綁手綁腳嘅囚犯都係坐兩年, 一個六旬老翁退休前漏報咗養老間屋嘅租約已經要坐20個月。
竟然仲有班人叫囂話個判決對個今日已經七十幾歲嘅老人家判得輕?良心, 同情心原來喺香港已經唔存在。
難怪當年袁崇煥被淩遲竟然會有人叫好, 太多愚蠢無知嘅市民。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 青青草 於 2017-2-22 02:47 PM 發表


因公職人員行為失當罪名,許仕要監禁7.5年,並需交還1,118.2萬港元賄款,同案郭炳江串謀公職人員行為失當罪罪成刀要監禁5年,今次個官考慮到甘多求情信,個判決都非常合理。而且曾蔭權夫婦戶口坐擁逾5500萬資產, ...
瞓醒未?
曾蔭權事件中無收過1亳子賄款㗎, 佢只係漏報同黃楚標關係而政府批咗個收音機牌俾佢之嘛
個所謂關係就係用市價租咗層大陸樓

公職人員行為失當可以判社會服務令, 唔一定需要監禁
個官根本量刑過重



真係黑暗,判刑判得20個月


[隱藏]
引用:
原帖由 kazaf0207 於 2017-2-22 02:45 PM 發表
7個打1個綁手綁腳嘅囚犯都係坐兩年, 一個六旬老翁退休前漏報咗養老間屋嘅租約已經要坐20個月。
竟然仲有班人叫囂話個判決對個今日已經七十幾歲嘅老人家判得輕?良心, 同情心原來喺香港 ...
掟磚襲警咪好囉, 只係社會服務令



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]