• 瀏覽: 2,005
  • 回覆: 25
如成事,不單是遼寧號及殲15的惡夢,中國要沖出第一島鏈更是痴人說夢了




就在中國的遼寧號服役後,日本就早早打起了算盤,這就是在日本真正的國產航母服役前,首先向美國採購一艘具備和中國的遼寧號差不多的航母來應急,這一計劃就是採購一艘美國的「黃蜂」級兩棲攻擊艦。



在產生這一想法後,日本的軍政首腦先後參觀了美國海軍的"黃蜂"級的「馬金島」號,目的就是現場感受一下這級艦的實力,同時同美國開始探討採購採購LHA-2「埃塞克斯」號的意向。





當採用制海模式時,該級艦可以搭載25架F-35B,其作戰能力幾乎相當於一艘中型航母。如果日美達成協議,那麼,美國將對「埃塞克斯」號進行必要的升級,以使之具備搭載F-35B的能力。




當然,日本採購"黃蜂"級的「馬金島」號還有另一重大陰謀,那就是以此為樣板,參照設計日本未來的國產航母。


https://kknews.cc/military/aeeo5x6.html

[ 本帖最後由 Bongcaca 於 2017-2-17 12:33 PM 編輯 ]



閣下不是日日吹噓日本材料宇宙第一嗎?
日本怎麽可能缺少耐高溫甲板的相關技術!幻覺、一定是幻覺!
日本僅僅採購一個兩棲艦而已。 、日本兩棲艦不及格
美國將為日本提供航母相關技戰術培訓---就是人員訓練
日本會以「黃蜂」級為樣板設計日本未來的國產航母---兩棲艦與航母是有本質區別的!即使造出來、還是與出云級差不多而已。



唔係新聞啦!日本諗咗好耐,連出雲都造好,等飛機之嘛。美國就係唔賣。


該兩棲攻擊艦2012年訪港



[隱藏]
如果倭人得到F35B,將三艘準航母改裝,
真係唔易對付!



引用:
原帖由 discuss-wing 於 2017-2-17 02:58 PM 發表
唔係新聞啦!日本諗咗好耐,連出雲都造好,等飛機之嘛。美國就係唔賣。
阿侵上場,有機會將B型賣給日本,
因為佢既目的係令亞洲各國鬼打鬼兼大賺美元!



如日本要買F35B,睇唔到點解美國會拒絕


郎普如意算盤是响起亞洲警號,從中賺大錢。


引用:
原帖由 Bongcaca 於 2017-2-17 04:05 PM 發表
如日本要買F35B,睇唔到點解美國會拒絕
美國當然不會拒絕!美國還想向日本傾銷呢!只不過是日本主動提出來了。
美國都快窮瘋了、21兆美元的外債、還沒算利息呢!

[ 本帖最後由 台灣的老闆 於 2017-2-17 05:39 PM 編輯 ]



[隱藏]
仲買?
唔係話日本巳有幾隻準航母,已完勝中國隻訓練艦咩?

日本有F35生產線,美國又話 A B C 共用大部份零件。
F35B自己做咪得囉!



幾時買同幾時服役?


系南海日本用航母有咩用呀?全系中國導彈射程內,中國航母都唔會咁on 9用來對付日本啦


引用:
原帖由 Bongcaca 於 2017-2-17 04:05 PM 發表
如日本要買F35B,睇唔到點解美國會拒絕
美國要日本做馬前卒,日本就只需具備馬前卒嘅實力。何況駐軍費照收,新政府更要加日本負擔百分比。真係要賣,都係滿足美英需求後。B型問題最多,産能最低。日本都係得個諗字多。



日日想要狗糧


[隱藏]
海軍處於劣勢下
惟有大量製造導彈應付
畢竟製造導彈費用平過造飛機/船艦好多
如果鬥造飛機/船艦
維護及營運成本太貴了



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]