• 瀏覽: 2,203
  • 回覆: 9
今晚坐新界Taxi司機的態度
黃昏在屯門近碼頭坐Taxi去三聖村。一上車話去三聖村,唔該。
的士司機完全無反應。跟著我發覺的士無也開冷氣,司機位窗門半開,我跟住對司機說架車無也冷氣。司機仍然不出聲。又唔去開冷氣。我覺得熱,便搞低些小窗。去到三聖下車,付錢,的士司機很負氣叫我搞上的窗。
我當時有些氣不順,立刻落車無理會個司機。我回頭見他在車內口郁郁手指指 !
司機: 僧建話,光頭,大約50到尾。
一上車我無不禮貌但我感覺他完全不像正常有禮貌的司機。我這個月已坐了幾次的士。幾位的士司機都幾好傾。我通常落車都慣常給多兩三元當貼士。
希望僧生日後有禮貌對些客。不要搞壞的士司機的形象



今時今日咁嘅服務態度真係唔掂!👎
我都遇過司機唔願接短途客,話唔識路,其實我要去的地方,步行去只需要大約20分鐘!趕時間才搭的士啫!
我以後都儘量唔再搭的士,其實係壞蛋的士司機趕走客仔,唔好賴人地搶你的生意呀!



[url]厘d咁差的人咪影衰哂的士的形象lor!成日話uber搶佢地飯碗,又唔改善自己D惡行,得罪哂班客.uberX又平又唔受受氣[/url]!搭的士都係想舒服又快,又俾錢佢賺又要受佢氣,點搭得落啊!下次班的士佬鬧人搶佢飯碗之前麻煩檢討下先再講!


說得有理,我今次唔好彩,遇著這位不禮貌僧建話光頭司機


[隱藏]
服務態度好,真係甘心俾些少貼士㗎!司機有著數啫!


我正係幫襯uber, 廢事成日受的士佬氣


有時夜返屋企,想慳D腳骨力,
搭的士又快D。
但因為受過太多氣,
而家行多兩步搭公車,
費事比錢買難受。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 秋名山車神 於 2016-11-19 07:28 PM 發表
我正係幫襯uber, 廢事成日受的士佬氣
Uber司機早排俾政苦拉人兼告上法庭,在香港仲可以做生意咩?



[隱藏]
如果Uber仲有得做,我都幫襯吓先!


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]