• 瀏覽: 63,469
  • 回覆: 538
  • 追帖: 5
  • 分享: 24



政府就青年新政梁頌恆、游蕙禎引起的宣誓風波的司法覆核案今日開審,但近日不斷有傳聞指,人大即將就此釋法,甚至講到基本法委員會主任李飛下週一就會來港親述釋法內容。不少法律界人士均批評釋法不應在案件審理過程中發生,擔心會影響法官審理案件的獨立,就連建制派的立法會議員,竟然都話︰「我認為呢一刻做呢,係唔適合嘅,你問我呢,我一直講,而家係最唔適合嘅時間!」

究竟點解成個法律界都為釋法問題大動肝火?

大律師公會主席譚允芝今早在港台節目《千禧年代》指,她上次與其他大律師公會成員上北京訪問後,澳辦同基本法委員會主任李飛都沒主動提及有可能釋法一事,他們認為李飛對香港法官有信心,認為香港體制內可處理到是次的案件,故現在釋法可能是其他人的決定。

她又提到,雖然人大有權釋法,但是次的釋法傳聞在時間性上令她感到錯愕,更可能是首次未完成整個司法程序,就啟動釋法的案件。她認為這對香港司法會有一定打擊,「咁我地都覺得喺呢個階段話釋法,就會令公眾有個印象,釋法嘅目的係令法官無機會按照香港嘅法律,按照自己嘅判斷,去好好審理呢個案件。已經係俾釋法所解釋落黎嘅意義,係要接受嗰個意義,係去將個案件按照個意義黎判決咁樣。」

民主黨立法會議員涂謹申則認為若釋法是由政府甚至人大自動提出,並非由法院要求,就有威脅成份,「你係咪自治範圍嘅野都夾硬釋先,甚至如果你係咪為咗針對某一單案,而係去到釋法嗰個程度,係你好似判案一樣。」

就連經民聯立法會議員梁美芬對應否在案件判決之前釋法存有質疑。梁美芬認為,青政獨出的民族自決與港獨有關,超過中央對一國兩制的底線,涉及主權問題,所以有釋法的可能,但問題在於時間上。她直言︰「咁呢次如果佢係可以由法院主動提出,就梗係會好啲啦。」






無法無天




短片

新聞來源連結:
http://hk.apple.nextmedia.com/nextplus/時事要聞/article/20161104/2_446887_0/真係釋法-一睇就明-點解法律界咁鬼㷫



提示: 違規內容已被屏蔽
如果一國兩制係代表司法獨大,喜歡點判刑就點判刑,無視人民,無投訴,有佢講無你講,律師同法官都擁有特權!
咁取消佢都無所謂!一國一制就一國一制啦!唔留戀一國兩制!



黃官底子太花


[隱藏]
咁簡單既宣誓!班有色髮官都強行指鹿為馬!今次衰左咪下再來!吾可以夾硬喎!咁又點可以難怪中央呢!


冇錯,共產黨無法無天並非始於今天,本來大家井水不犯河水相安無事,有班友係都要撩鬼攞命,現在是求仁得仁,怪邊個?


掌權的人 視香港廉潔,法治是垃圾
咪造就官員貪污濫權官商惡黑大集團



毒果新聞,可以不理


人大都未釋法,講到好似知道晒咁, 未公布就先抹黑, 毒果泛民技倆


[隱藏]
其實我都幾聰明,早知不臭西譚允芝會咁講


無端白事搞三搞四怪得邊個。
請不要再扮什麼為民請命辣火頭出來了。



班律師自以為佢地係整個社會法制體系的操控者.
而家大大巴刮埋去, 緊係嬲.  



引用:
原帖由 pkpc 於 2016-11-4 01:45 PM 發表



政府就青年新政梁頌恆、游蕙禎引起的宣誓風波的司法覆核案今日開審,但近日不斷有傳聞指,人大即將就此釋法,甚至講到基本法委員會主任李飛下週一就會來港親述釋法內容。不少法律界人士均批評釋法不應在案件審 ...
之前講左, 純粹是因為釋法後法律爭議空間消失了 , 律師失去相關訴訟空間=生意
當然大力反對

你只要比較為什麼一大堆假難民無視香港法律, 多次住返聲請濫用司法, 但法律界都一直支持
並一直協助假難民打官司
律師們只顧自己有多少生意, 不會管法理 / 是非如何



中央唔出手先係唔負責任!
引用:
原帖由 pkpc 於 2016-11-4 01:45 PM 發表



政府就青年新政梁頌恆、游蕙禎引起的宣誓風波的司法覆核案今日開審,但近日不斷有傳聞指,人大即將就此釋法,甚至講到基本法委員會主任李飛下週一就會來港親述釋法內容。不少法律界人士均批評釋法不應在案件審 ...



[隱藏]
大法官都出聲, 重邊有法治, 明顯係人治


外資好快走灑, 香港就88



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]