• 瀏覽: 2,370
  • 回覆: 16
  • 分享: 1
晤明點解佢哋要求梁君彥辭職,但唔要求梁游辭職

即係咁,比喻話有個商場,個保安有意地屙咗d shit 喺公眾地方到,個清潔亞嬸幫手清潔,清潔方法可能有問題 - but the question is - who should be responsible for the shit?

點解公民黨冇要求the one who shitted辭職?

Perhaps they just like the smell of shit - or else I really can't tell the logic here

引用:
原帖由 echeng7504 於 2016-10-27 10:25 PM 發表
晤明點解佢哋要求梁君彥辭職,但唔要求梁游辭職

即係咁,比喻話有個商場,個保安有意地屙咗d shit 喺公眾地方到,個清潔亞嬸幫手清潔,清潔方法可能有問題 - but the question is - who should be responsible fo ...
肛門人最中意顛倒黑白是非,食屎疴飯。為反而反。

我唔介意佢要求梁君彥辭職。但既然連Dennis Kwok 都話梁游所造的是錯,導致要全香港人埋單,咁佢無理由放生佢哋,淨係對付梁君彥呢個清潔亞伯!

引用:
原帖由 echeng7504 於 2016-10-27 10:25 PM 發表
晤明點解佢哋要求梁君彥辭職,但唔要求梁游辭職

即係咁,比喻話有個商場,個保安有意地屙咗d shit 喺公眾地方到,個清潔亞嬸幫手清潔,清潔方法可能有問題 - but the question is - who should be responsible fo ...
The reason is :  YOUR ACADEMIC STANDARD IS ZERO.

[隱藏]
引用:
原帖由 hytse3033 於 2016-10-28 03:29 PM 發表

The reason is :  YOUR ACADEMIC STANDARD IS ZERO.
呢位仁兄/小姐 - 首先如果您想鬧我,我會建議您用死蠢等字眼。因為何為蠢係見仁見智,但academic standard卻係客觀的。既然您唔知我係邊個咩background,您就jump to the conclusion to comment on my academic - 如果我話比您知我係ivy league 或 Oxbridge 嘅博士,咁您呢個statement 就立刻become invalid.

嘅然您撐公民黨,我就用律師其中一句話- pls substantiate your argument or point out my logical fallacy

我上嚟呢到就係想睇吓對家點defence, not just finger pointing - unless that's all you know

引用:
原帖由 echeng7504 於 2016-10-28 05:56 PM 發表

呢位仁兄/小姐 - 首先如果您想鬧我,我會建議您用死蠢等字眼。因為何為蠢係見仁見智,但academic standard卻係客觀的。既然您唔知我係邊個咩background,您就jump to the conclusion to comment on my academic  ...
It is really sarcastic that just a layman like you to challenge the speeches of a barrister.  Are you capable to do so?

支持趕走公民黨

[quote]原帖由 hytse3033 於 2016-10-28 07:46 PM 發表

It is really sarcastic that just a layman like you to challenge the speeches of a barrister.  Are you capable to do so? [/quote

今次有進步 - 起碼是否layman是見仁見智。

首先,I am challenging a request - not speech.  

其次,係咪一個layman就冇資格challenge大律師講嘅嘢?呢個discussion forum 有冇include this as a rule? If so pls provide reference.  呢到唔係法庭,and I am not giving  a legal opinion.

最後一句,and perhaps I have repeated myself,您未知我背景就想challenge my background as your defence tactic - 其實是否有d危險?如果我而家同您講我係Des Voeux或Temple chambers 嘅counsel,then what can you say next?  你咁去debate 會慢慢擺自己在死角。

而家等我呢個academic standard zero layman讚讚你,你d英文好好,係d logic差d - 如果冇去過quora或the other 98% 等平台的話不妨去吓,可以提升debate水平

thx for yr sharing

[隱藏]
引用:
原帖由 echeng7504 於 2016-10-28 08:54 PM 發表
[quote]原帖由 hytse3033 於 2016-10-28 07:46 PM 發表

It is really sarcastic that just a layman like you to challenge the speeches of a barrister. ...
樓主厲害,我已看厭民主派的對話,我支持民主,但有原則,在不傷害其他人搞民主。可惜,現在民主派的人都黑白不分。如果梁游講錯了,很多問卷調查,絕大部人覺得他們應該道歉,可惜兩位冇,咁一面倒的民意,他們都不道歉,仲口口聲聲覺得自己沒冇錯,試問這是民主嗎?民主派經常反對中國呢樣個樣,但自己卻不跟民意,這是民主嗎?攻擊中國就是民主嗎?打倒共產黨就什麼都變得好嗎?我怕有朝一日,民主黨不同意我說法,會將我收監,因為他們已容不下別人的聲音!我這次投票也投給民主派的人,不過投了便算了

在此,我只覺得,共產又好,民主又好,領頭人個心不好,帶出來的結果絕對不好!正如美銀高層,在雷曼事件發生後,仍可分花紅,他們回答傳媒說:[全靠我們,美銀才不會倒閉。]這就是民主國家,任佢噏。正如現在的民主派,任佢噏,衰左就是中共迫成。成功就是他們努力!明知有人講錯,仍要去維護!這是民主嗎?這是包疪,這是倒退!他們聽不入耳的,他們會說:[你根本不懂民主!]又是他們話咩就咩..............。樓主, 我完全明白, 佢話你是 layman, 就是layman, 佢話你支那, 就是說了鴨利州口音。任佢噏!

引用:
原帖由 hytse3033 於 2016-10-28 07:46 PM 發表

It is really sarcastic that just a layman like you to challenge the speeches of a barrister.  Are you capable to do so?
Are you able to do so or Are you capable of doing

no Are you capable to do so?

公民黨不嬲係最仆街!
成春日出賣香港人,有班 ON9 仲聽佢點!豬都不如!

引用:
原帖由 Waileenote 於 2016-11-1 12:17 AM 發表

樓主厲害,我已看厭民主派的對話,我支持民主,但有原則,在不傷害其他人搞民主。可惜,現在民主派的人都黑白不分。如果梁游講錯了,很多問卷調查,絕大部人覺得他們應該道歉,可惜兩位冇,咁一面倒的民意,他們都 ...
其實當佢質疑我不是大律師時就沒有資格挑戰大律師所說的,這已經違背民主其中一個原則 - the people are free to criticise their elected representatives

換個角度看,如果非barrister就not capable to challenge a barrister - 那沒有做過特首的都not capable to challenge特首 - and we all know should not be the case

大家都係黃屎

[隱藏]
引用:
原帖由 hytse3033 於 2016-10-28 07:46 PM 發表

Don't challenge your boss because you are not the boss of your boss.

Don't challenge a chef (even you see a dead mouse in your food) because you are not a professional chef.

Don't challenge a physician (even he is holding another patient's file) because you are not a physician.

Don't challenge CY Leung because you are not the Chief Executive of Hong Kong

I see a slave

鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]