• 瀏覽: 38,908
  • 回覆: 455
  • 追帖: 4
  • 分享: 42



大學生活力充沛,大學宿舍內更不乏「夜鬼」,三更半夜仍拒絕就寢。嶺南大學一個學生宿舍的「夜鬼」日前凌晨兩點不單仍不肯休息,更聚集在走廊大吵大鬧。有同層的內地生不勝其擾拍片放上網,並留言批評吵鬧的學生是「廢青」,有本地生不忿反擊對方是「支那狗」、「不懂尊重本地文化」,更反客為主稱若不能接受同學嘈吵應該搬離宿舍。

拍片的內地女生投訴她入住的嶺大南宿霍藻棉樓(Hostel B)5樓屬男女混合樓層,同層學生常鬧至三更半夜。她周三(19日)凌晨兩點過後仍被吵得不能入睡,出走廊發現至少十多名男學生聚集喧嘩嬉戲。女生開聲要求「你哋可唔可以收聲呀?」隨即一名男生刻意大叫「細聲啲呀!夜啦!唔好嘈!有人瞓覺呀!」女生不滿反問「你係咪覺得好好玩?」男生不停高叫「返去同Warden講呀!」期間所有人退回房間,但有人刻意將音樂聲調較得更大。

該名內地女生將片段放上網,並以英語留言批評這批男生「他x的嘔心」(fxxking disgusting),又稱對香港的未來感到擔心,「因為我一年內會離開香港,但這些垃圾會留下來。」(because I'm leaving Hong Kong in a year, and these trash will stay.)有住同一宿舍二樓的外國留學生亦留言稱幾周以來想再凌晨3點前入睡幾乎是不可能(almost impossible),又稱曾被同一班男生指責他「不尊重本地文化」,雙方兩次幾乎動手打起上來。拍片女生隨即以「local culture my ass」(本土文化個屁)來回應。

有本地生疑因不忿受辱,留言反譏拍片的女生是「支那狗」持有雙重標準,「一嚟到就大大聲X我哋老母,你算幾有future(將來)可言?」指香港的將來「none of your business」(與你無關),批評對方「南宿老鬼層係咁㗎啦,你嚟香港連包容文化都唔識,嚟咩香港exchange(交流)?憑咩講人係垃圾?」更稱宿舍「係唔啱你啲淨係識讀書嘅廢柴住」。

拍片的女生亦留言反駁自己「啱啱來香港個時廣東話一啲都唔識,依家同你哋講粵語、寫正體字就係因為我尊重香港嘅文化」,批評鬧事學生以本地文化自欺欺人,「你哋代表嘅唔係香港文化,而係香港無文化嘅廢青,夜晚唔使瞓房讀啲書喇,諗下點樣打倒共產黨先,點樣香港先有future」。

嶺大發言人證實接獲有關投訴,稱目前正在處理中,強調校方反對任何人向其他人使用無禮、甚至帶有歧視性的言詞,校方會認真和嚴肅處理有關個案。發言人稱,宿舍守則列明宿生不得對其他在宿人士的日常生活和學習構成滋擾,舍監辦公室如接獲相關投訴並查明屬實,會先向製造滋擾的宿生發出警告;若情況持續或較為嚴重就會採取進一步行動,最嚴重會終止有關學生入住宿舍的權利。

至於受滋擾的學生能否要求調遷,發言人就稱如宿生對宿舍環境不滿可向舍監辦公室提出;若問題涉及宿生之間相處,舍監會鼓勵雙方透過溝通解決,假如最終都未能解決,校方會視乎宿生意願安排調遷往其他房間或宿舍。

























呢班全部係鬼...............



短片

新聞來源連結:
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20161022/55807861



「夜鬼」 NO 爛鬼才正確


黑社會


大學多畜牲


[隱藏]
唔夠人講人身攻擊喺黃絲廢物專利


垃圾


2邊都唔岩


屯大必屬佳品, 怪就怪你自己黎香港咁多大學比你選擇, 你偏要.........


港大生水平,水準走下波。


[隱藏]
所以未話,廢青永遠自以為中心,你試下掉轉嘈佢地訓,無論早,中,晚,佢地實吊柒你。香港未來,我諗到都恐怖


垃圾場內既垃圾, 應該都唔會有咩分別.


交給學校處理, 如學校處理不來, 報警
任何人在香港都受法律管束及保障



半夜三更嘈住人就係本地文化?人地叫你靜啲就係唔尊重本地文化?


簡直是垃圾


[隱藏]
夜鬼係文化


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]