• 瀏覽: 796
  • 回覆: 2
比賽輸了是人品,贏了議席又如何??四年後也必然要交回席位,說的是慢必陳志全,長毛太ON9,明知咁樣一人一票自己必然好大機會輸,慢必識叫Y文,何C幫佢站台,楊Q又過啲票比佢,其實佢跟本點計都夠票了,選之前喊跟本就變相告急,但點票初時以為長毛輸又扮喊,點票完畢做訪問,夠膽話好彩兩個都無告急咋,唔係都一定拉走對方D票,你有無良心呀?講嘢咁賤格都得?而家佢45000足足多長毛10000票呀,差啲累佢入唔到局呀,仲要佢毫無地區工作,只有票債票償白鴿黨,上屆空降落尼都有38000,啲票跟本同今屆容海恩一樣鬼異,身為新東人上屆投給范國威,今屆成家五人一人一票包括基佬全,沒有投楊Q,十分後悔,印象中人民力量一向都好睇唔起社民連,但補選後忽然癡埋去都奇怪了,諗住都叫四年都好似無鬼頭鬼相,點知原來有所目的,將會極度封殺此人,無道義的反骨仔和以前人民力量的黃洋達一個模倒出黎,長毛又ON9,唔記得人地以前點鬧你地乞兒黨,補選後就癡埋黎就知有人想呃你D票架la,搞到自己差D滅黨真係抵L死,淪落到係乞兒黨到搶票,乞兒都不如,下屆我一定動員全投咖喱飯,起碼無咁賤格,基佬全等滅黨la…咖喱飯又係唔抵,冚家富貴條友又係賤人一名,一獲跣低咖喱飯,新東配票咁叻都玩殘咗,明明七席不是夢,仆街何其多??梁頌恒也不見得可靠,靠梁天琦啲鐵票,仲多數係大陸仔,總括榮耀全歸楊Q同長毛,大將之風才守住六席!


泛民鬼打鬼出手段就一定啊啦


新東洗L出手段?兩個高票ga咁有胸襟,但自私L差D累死全世界,咖喱飯好唔值,敗在乞兒基佬全同反骨冚家富貴手上!下屆一定全投范國威,諗都唔L駛諗基佬全!


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]