• 瀏覽: 1,506
  • 回覆: 14
熱烈祝賀何秀蘭落敗!!!

終於唔駛再係立法會見到呢件怪物!
雖然小鳳姐好忙, 但都要請小鳳姐出場~~~

熱烈地彈琴熱烈地唱~~~



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
發左達你都唔知


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
起碼唔使見佢四年


泛民保著三席仲唔洗驚wiki呢個變色龍入埋局
已經超標達成



畀小鳳姐唞吓好唔好!


如果毛婆都出埋局就好了,可惜


真係恭喜哂


[隱藏]
引用:
原帖由 vam2004pire 於 2016-9-5 11:37 AM 發表 熱烈祝賀何秀蘭落敗!!!
低能弱智何秀蘭 (Cyd Ho) 連女仔留長頭髮都鬧妳剃光頭啦不如!

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20161009/bkn-20161009095555447-1009_00822_001.html

政Whats噏:何秀蘭派膠 嫌游BB長髮唔環保

本土派青年新政立法會議員游蕙禎(游BB)關注港人搵唔到房「扑嘢」,真是一石激起千重浪,引來各界熱議,而前立法會議員何秀蘭亦連忙抽水,評論游BB言論令公眾側目,形容俗語、粗鄙語成為新進議員隨口而出的用語,是集體選擇的結果,何秀蘭更突然話鋒一轉,指摘游BB更大的問題,是其長髮不環保。理論膠味甚濃,激發網民爭相揶揄!


何秀蘭指,游BB的長髮須用大量食水保持整潔,如果沒有用天然物品造的洗髮護髪素,這些化學物品會增加淨化污水所須的電力,傷害環境,加速極端氣候變化,更值得公眾監察。

連任失敗的何秀蘭突然指摘成功當選的游BB,引來網民迴響,有網民直言「好酸啊何前議員」,又有人叫她先行削髮才講,有人更指,她與「長毛」立法會議員梁國雄是好朋友,為何不見她幫長毛剃髮?港大《學苑》前副總編輯王俊杰亦幫游BB出頭,他分享了何秀蘭的貼文後,就直指何秀蘭存在於世上是污染地球、傷害環境,「咁你不如死咗佢啦何秀蘭」。



恭喜


大眼金魚都收吾少啦,怕乜。


thx for yr sharing


恭喜,賀喜


[隱藏]
小鳳姐忙過未停


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]