• 瀏覽: 29,110
  • 回覆: 124
  • 追帖: 4
  • 分享: 36



【on.cc東網專訊】                            賭局出千不止是電影情節,更可能發生在你身邊!內地近日廣傳一段短片,內容為一名大媽在自動麻雀枱上出千。可能是大媽的「千術」相當熟練,雀友們似乎未發現大媽「出蠱惑」,但整個過程就被站在麻雀枱旁的人拍下。

究竟大媽是如何出千呢?在短片的31秒左右,她從自己一列牌中拿起兩隻牌,並放到外面牌牆的最尾。現時她要糊牌的話,則要再扣起一隻牌。在影片的35秒左右,她便暗中用左手將自己的其中一隻牌放到枱下,然後再摸牌並糊牌。在洗牌時,大媽再將枱下的牌拿回枱面,便「神不知鬼不覺」了。




























斬隻手落黎







有片

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/cn/bkn/cnt/news/20160829/bkncn-20160829043857058-0829_05011_001.html?refer=hn2



生意淡薄,不如賭博,今日畀人呃,明日去呃人


大媽賭神


賭神


[隱藏]
賭神


中國乜刀係假,只有老千是真的


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
大陸人打麻雀唔出千先係奇聞。雀友唔係留意唔到,而係佢哋都係掛住出千,技不如人,唔出聲啫


[隱藏]
國技
係出千



五毛又會話係毒果抹黑大陸人,就算係東方文章都一定係毒果!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港人麻雀館打麻雀好多出千, 大驚小怪


[隱藏]
蝗國有咩做唔出?偷呃拐騙樣樣精


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]