• 瀏覽: 12,754
  • 回覆: 83
  • 分享: 8
前妻借70萬還千萬 男子企跳指控財務公司欺詐

星島日報
13時前


【星島日報報道】一名59歲男子聲稱前妻向財務公司借貸70萬元,至今變成欠債過千萬元。他不值財務公司所為,向特首求助亦無果,今午到青衣昂船洲大橋企圖跳橋自殺。警方接報到場調查,勸服事主返回安全位置,他由救護車送院接受檢查。
  事發在下午3時許,59歲姓余男子駕駛貨櫃車到青衣昂船洲大橋,落車後攀出圍欄危坐,途經的駕駛人士發現後報警求助。警方趕至現場展開游說,消防就在橋底張開救生氣墊戒備。
  據了解,該名男子聲稱前妻在5年前借貸70萬元,但因無力償還,至今欠債逾千萬元大受困擾。他不滿財務公司所為,懷疑當中涉及誘騙欺詐成份,曾一度寫信向特首求助但無果,逐到昂船洲大橋企跳抗議。
  事件擾攘約1小時後,警員成功勸服事主返回安全位置,他由救護車送往瑪嘉烈醫院接受檢查。警方經初步調查,相信事件無可疑。

咁都得

https://hk.mobi.yahoo.com前妻借70萬還千萬-男子企跳指控財務公司欺詐-145200676.html

新聞來源連結:
https://hk.mobi.yahoo.com/home/前妻借70萬還千萬-男子企跳指控財務公司欺詐-145200676.html



引用:
原帖由 耿耿於懷Juno 於 2016-8-29 12:19 PM 發表
前妻借70萬還千萬 男子企跳指控財務公司欺詐

星島日報
13時前


【星島日報報道】一名59歲男子聲稱前妻向財務公司借貸70萬元,至今變成欠債過千萬元。他不值財務公司所為,向特首求助亦無果,今午到青衣昂船洲大橋 ...
勁吸血



RoadShow


唔係話財務公司啱,
但香港就係太多呢種不負責任的人, 輸打贏要,
出事就將自己責任推晒落人地度,
有呢d咁的人就教出左現在香港個班垃圾出來



[隱藏]
最重要佢有冇還過先。如果冇就算冇息都系70萬佢都系吾會還,咁擺明賴數。而且你借得都預左咁高息


我估計就算唔使佢還息,淨系還出七十萬佢都還唔起!不過借七十萬最後要還一千萬,咁又算唔算大耳癃呢?


借得財仔就預咗啦


前妻既事, 關你差事咩
前妻同人約炮, 叫你去俾房$好5好



引用:
原帖由 jack88hk 於 2016-8-29 12:57 PM 發表
我估計就算唔使佢還息,淨系還出七十萬佢都還唔起!不過借七十萬最後要還一千萬,咁又算唔算大耳癃呢?
唔算!五年利疊利,加上罸款,差不多啦!



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
就算二分息5年都係2百萬倒,有的問題。不過佢果句“向特首求助亦不果”真係頂引,乜都係特首問題,點解唔係向乜乜議員求助不果呢?


70萬+ 月息 5X12X(罰息X60次方)差唔多啦  日息仲死


香港應該立法 唔比開財仔公司 淨係銀行先可以


企圖跳橋自殺,做 show??


[隱藏]



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]