• 瀏覽: 27,430
  • 回覆: 439
  • 追帖: 1
  • 分享: 6
我既睇法係,禮貌地,都應該提一提香港運動員都係現場,甚至乎安排佢哋做主人家,介紹大陸運動員。但係有一樣我有啲意見,斐濟幾十萬人口都攞到金牌,上網睇youtube可以攞到標槍銀牌,馬來西亞幾個牌。佢哋資源一定唔會比香港豐富,如果我哋仲講話香港運動員點努力點努力,應該要尊重嘅,我哋真係唔會進步,你點知人哋唔努力過我哋,人哋有嘅資源多過我哋?
仲有就係個班話唔應該款待大陸運動員,應該全力支持香港運動員,港超開咗鑼啦,唔好淨係關心用邊間睇英超,窒唔窒,咁支持香港運動員,入旺角場睇波啦!

× × × × × ×

歡迎晚宴,港隊備受冷落!

今晚的歡迎晚宴是由香港奧委會主辦,亦邀請了大部份香港里奧代表到場,包括全隊乒乓球隊包括黃鎮廷、杜凱琹、唐鵬、帖雅娜、何鈞傑、田徑姚潔貞、陳銘泰、游泳施幸余、江忞懿、劉彥恩、羽毛球葉姵延等等。
他們早在中國隊到之前已率先到場,坐在預先安排好的側邊坐位,但全晚活動,都盡受冷落,既沒有人在台上宣佈他們也有在場,也沒邀請他們上台,反之中國金牌隊到場時,不但是司儀宣佈他們逐一入場,活動中間亦有逐一點名介紹請上台。
其實香港里奧隊也付出各人的努力,在比賽中拼盡每一分力,雖然沒有獎牌,但每位都是香港英雄,不應受到如此冷落。

新聞來源連結:
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/sports/20160828/55567976



毒果又搞分化!正宗毒媒


睇標題已經知係毒果


毒果無錢買葡萄,飲醋啦


[隱藏]
睇標題已經知會令五毛心碎


港隊係主人家,仲介咩紹?應該幫手招呼添


有咩問題?皇馬巴西訪港時,香港球迷會知道香港隊的球員名?大家都係追星追偶像,唔好又拉到去中港矛盾啦。


上星期五咪請咗港隊食囉。


根本無乜香港人想理港隊,好嗎?


[隱藏]
學英國佬啦有牌有資源無牌遲早完!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
現實是殘酷的
你既沒有獎牌,亦沒有名氣。咁介紹d咩?



毒果自己玻璃心作緒

跌到一地都係



成日話人玻璃心,蘋果又搞事


[隱藏]
邊個冷落港隊??

香港市民囉
無人入場睇比賽
無轉播無贊助
港隊運動員好彩有政府養
唔係就只可以做兼職運動員



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]