• 瀏覽: 16,942
  • 回覆: 155
  • 追帖: 1
  • 分享: 4
青年新政和東九龍社區關注組合組的ALLinHK選舉聯盟在金鐘添馬公園舉行「香港民族備戰大會」,為選舉做勢。《信報》前主筆練乙錚及本土民主前線梁天琦和黃台仰都有站台。黃台仰在大會上說:「希望所有支持獨立的候選人,都可以晉身議會。」梁天琦也呼籲支持者把聯盟的候選人送入議會。



現場所見有逾百人出席做勢大會,大會以「香港_ _」作為大台布景。集會期間,現場人士曾多次高呼「香港獨立」及「打倒共產黨」,而青政新界西候選人黃俊傑在備戰大會上表示,「(我)擺到明是支持香港獨立,吹呀」。九龍東候選人、東九龍社區關注組陳澤滔說:「我們的政治主張是香港獨立,今時今日不會變,之後也不會變。」





Who is 黃俊傑?
不過選管會要做野喇!


新聞來源連結:
http://news.mingpao.com/ins/instantnews/web_tc/article/20160828/s00001/1472391938522



反正書硬,由得佢啦


"Who is 黃俊傑?"
港大學苑嗰個又叫王俊杰 高調推行港獨的!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
好快會被DQ


鳩吹乜都無撚用,
擺到明係做炮灰!



其實都係口號呃飯食姐,真係叫佢做喇wow.... 即刻9縮!


痾in 香江?


你支持係一件事,做唔做到又係另一回事,香港言論自由,9UP吓都唔比咩!


[隱藏]
係唔投你講毒撚,等睇有人低票落敗


佢覺得反正都未必選到,吸引下傳媒同黃屍眼球
話唔必好搵過做垃圾會啦



好威香港國皇帝


青山新症


我:擺明唔會投你啦,吹呀


[隱藏]
你支持係一件事,做唔做到又係另一回事


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]