• 瀏覽: 1,513
  • 回覆: 13
  • 分享: 1
佢公然話佢當選後,會係垃圾會拉布


引用:
原帖由 hkykh 於 2016-8-28 10:09 PM 發表
佢公然話佢當選後,會係垃圾會拉布
又痴



人社, 公民都講到明啦


泛民唔拉布,鬼投佢呀!


[隱藏]
引用:
原帖由 hkykh 於 2016-8-28 10:09 PM 發表
佢公然話佢當選後,會係垃圾會拉布
我住元朗朗屏,真係唔知點解咁多年我都咁撚憎柒佢,我好懷疑佢真係靚仔過我?



鄺進乳講要拉布救香港,
又的確係有很多弱智人士相信喎.



好廢,如果第三席靠佢,我寧願唔投...


引用:
原帖由 r102030r 於 2016-8-28 10:57 PM 發表
師兄係咪憎佢臨選舉搞小動作博同情


我住元朗朗屏,真係唔知點解咁多年我都咁撚憎柒佢,我好懷疑佢真係靚仔過我?



俾一個投鄺生既理由我...垃圾


[隱藏]
引用:
原帖由 degas 於 2016-8-29 12:00 AM 發表
好廢,如果第三席靠佢,我寧願唔投...
泛民出6隊,互不相讓,第5席會係周浩鼎



呢個用左十年先會到會考六科PASS的智障 ,連中文都未掌扼好就學人做"作家"的人,
咁都想做有為的立法會議員?要求多左啦!






【民主黨勾結官商鄉黑實證】
【官】 陳方安生在回歸後,官高至政務司司長, 統領整個政府的公務員及佢地的上司,因為和董建華貌合神離,在陳退出政府後, 立即和以民主黨為主的泛民陣營到處與特區政府對著幹。 在多次選舉中,都替泛民拉票, 宣傳。 要知道陳方安生雖離開政府, 但其在官場的影響力還很大, 勾結此人, 民主黨實有著數。 (內幕消息...可靠消息....)

【商】壹傳媒老闆智英,是泛民各大黨的大水喉,早前的洩密事件,揭露肥佬黎年年都捐幾百萬俾民主黨,圈養呢一班白鴿,去為肥佬黎做配合西方做禍港的事。 今年立法會選舉, 肥佬黎更動用他的宣傳機器為民主黨宣傳, 更動用資源去令到他人棄選。 最後扶到一個咁無誠信, 滿口大話的鄺逗號入局。

【鄕】有報紙拍到在去年11月27日,即區議會選舉完結不到一星期,直擊了梁福元和多名鄉事派區議員,在元朗流浮山皇庭花園酒家夜會剛當選不久的民主黨議員鄺俊宇、黃偉賢及自由黨周永勤等,10多人共會面兩個多小時。會面後,政圈即傳出鄉事派與泛民聯手推舉親鄉事的獨立議員沈豪傑挑戰民建聯梁志祥。
民主黨和鄉事有了第一次的合作, 當然可有第二次、第三次...
要不然, 今年新界西的選舉為何會這麼離奇。

【黑】江湖叔父「刀疤剛」,現年五十一歲,是黑幫「和X圖」已故話事人「阿肥」的門生,在江湖刀光血影中打滾二十多年,案底和身上傷痕均纍纍,九十年代因同門內訌險死於亂刀下,在面部和頸部留下長長刀疤,得以「刀疤剛」綽號,現為幫中俗稱「雙花紅棍」的「四二六」職級大佬。 在非法佔大期間,在金鐘佔領區常出現在肥佬黎身邊,而民主黨總幹事林卓廷亦常陪1肥佬黎。 有記者更發現「刀疤剛」和林卓廷常一齊密密針。
「刀疤剛」更被爆曾走入立法會與民主黨(白鴿黨)立法會議員單仲偕會面,三人關係耐人尋味。有讀者爆料,指單仲偕與黨友中西區區議員許智峯,於一個業主大會中支持「刀疤剛」出任業主立案法團委員,質疑當中是否有圖謀。
事實上,「刀疤剛」與黎智英及白鴿黨的關係千絲萬縷。首先,「刀疤剛」在佔領行動時經常現身金鐘佔領區傍實肥佬黎,貼身護送黎出出入入,又與黎在同一帳篷下密密斟。「刀疤剛」又曾經以與單仲偕見面為名,帶大批人進入立法會大樓,可見他與白鴿黨關係匪淺。事實上,肥佬黎曾自爆是經單仲偕介紹認識「刀疤剛」。最後,白鴿黨曾被爆出涉收取肥佬黎千萬捐款,三者關係可以說是環環緊扣,相信白鴿黨有必要就事件向公眾解釋清楚。



引用:
原帖由 秘密守護者 於 2016-8-29 07:18 PM 發表
俾一個投鄺生既理由我...垃圾
考6次會考都無full cert 和英文,但做到耳猿。好厲志law.



鄺俊宇係一個無恥投機者,仲要係無料


主題標籤 #鄺俊宇
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]