• 瀏覽: 44,712
  • 回覆: 157
  • 追帖: 5
  • 分享: 27
【晴報專訊】夏日炎炎,不少家長帶子女去游泳。有網民指在公眾泳池更衣室目睹有港媽拍照,見狀出言阻止,對方稱無影到別人便溜走,被批做法「無腦」。有臨床心理學家指部分人想做便做,無考慮別人的感受,表現欠公德心。
早前有戲院女廁發現藏針孔鏡頭,令女士們心慌慌。有網民在討論區訴說,跟女兒到公眾泳池游水,見有港媽在更衣室用手機替孩子拍照,忍不住喝止對方。「同佢講唔好喺呢度影相,佢仲答我都無影到你。」事主強調現場有指示不可錄影及拍照,對方才收起手機。
文章引起不少家長關注,有人分享說曾見外傭在更衣室用手機跟男士視像會議,即時通知職員處理。亦有人慨嘆部分人為打卡,竟在更衣室自拍,毫無常識。另有說常有家長在泳池看台「高炒」為子女拍照,恐連其他人也攝入鏡。
https://hk.news.yahoo.com/泳池更衣室自拍-港媽被批無腦-224542513.html

唔好話泳池啦,gym的更衣室先至係自拍聖地。



On 9 無極限!






基本法有冇禁止在更衣室用手機進行視像會議?


低能






[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
腦又殘又痙攣,仲要嘈嘈閉,賤漆格咁


係男更衣室有人拎電話係咁禁禁禁,都唔知係咪偷影我碌巨根,我立即行開左好撚驚哩的人!


強國人乜都拍得一餐,連大便都可以將部手機伸到落尾龍骨對落拍餐飽.


[隱藏]
點解而家D人質素咁低?






港女連痾屎都自拍






引用:
原帖由 toledo 於 2016-6-29 12:29 PM 發表
AV強國人仲犀利啦,

日女扮客混入女湯溫泉澡堂,

大量盜攝製成AV遠銷全球,

大賺特賺。

AV強國人咁賤,

你好嘢。
小日連廁所疴C 疴LIU 都拍AV片,D人變L態...



係咪大帽山港女,on 9+自私理論,自己出事自己救






引用:
原帖由 木板煮熟有得食 於 2016-6-29 12:35 PM 發表
強國人乜都拍得一餐,連大便都可以將部手機伸到落尾龍骨對落拍餐飽.
你係現場 ?



[隱藏]
呢D真係要屌
話明更衣室,影乜撚野?



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]