• 瀏覽: 19,654
  • 回覆: 149
  • 追帖: 2
  • 分享: 4
【on.cc東網專訊】英國正式脫離歐盟,一場公投令首相卡梅倫賭輸政途,並於上周五在太太薩曼莎陪同下宣佈請辭。鏡頭前強忍情緒的卡梅倫回到首相府後,眼見一眾親信傷感落淚,終於也忍不住,開始哭起來。

曾為卡梅倫擔任講稿寫手的比勒爾(Ian Birrell)引述在場人士消息指,卡梅倫讀畢聲明後,回到首相府內與親信及職員對話,當時不論男女以至公務員,每個人都在哭泣,場面感觸。卡梅倫見狀後,控制不住情緒,開始落淚。

前倫敦市長約翰遜及前顧問希爾頓(Steve Hilton)原本是卡梅倫的親密戰友,惟兩人不約而同地「背叛」後者,擔任脫歐陣營旗手,令卡梅倫深感傷害。但比勒爾指,卡梅倫無法逃避提出公投的責任,脫歐污名將永遠伴隨着他。




卡梅倫(左)在鏡頭前強忍情緒。(互聯網圖片)


http://hk.on.cc/int/bkn/cnt/news/20160626/mobile/bknint-20160626102757752-0626_17011_001.html
…………………………

註定成為千古罪人!





[ 本帖最後由 BillyWonghkgz 於 2016-6-26 06:02 PM 編輯 ]



恭喜大陰帝國正式四分五裂






賭大咗,蘇獨公投後貪勝不知輸,低能死






引用:
原帖由 krolik 於 2016-6-26 06:14 PM 發表
賭大咗,蘇獨公投後貪勝不知輸,低能死



http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/iphoneD.jpg
因無估計到有中東難民潮,而且對歐豬咁大影響!都係多謝黑奧吧!






[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
信錯章魚哥!






玩到國家四分裂,就一走了之!老味開心死!






救命呀................................






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
呢條友都冇腦既, 俾佢賭贏一次蘇公投, 以為自己好L掂


當年日不落,今日食不落


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
卡梅倫心諗:買左好多錢落搏彩公司架嘛,
差3個%就輸左真係唔抵,錢輸晒咯唔傷心就有鬼,
直頭喊得出



卡梅倫,低能政棍,白痴捉蟲,千古罪人,一個國家將會分為三個。






[隱藏]
返到屋企就笑到肚痛!






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]