• 瀏覽: 19,311
  • 回覆: 168
  • 分享: 8
http://std.stheadline.com/instan ... 歐盟峰會不歡迎「逃兵」+卡梅倫無份出席

英國公投決定「脫歐」後,歐盟已即時把它當作「外人」看待。歐盟各成員國的領袖定於周三在布魯塞爾總部召開危機會議,商討如何為未來的過渡期作出安排,唯獨沒有邀請英國首相卡梅倫出席。歐盟委員會主席容克毫不客氣地說:「我們不會伸開雙臂,歡迎逃兵。」

這是英國舉行完公投後,歐盟第一次召開峰會。卡梅倫仍會於周二前往布魯塞爾,與其他國家的領袖會面,但周三的危機會議則沒有預他一份。

根據去年12月歐盟高峰會的會議紀錄,卡梅倫在會上談到公投計畫時,拍心口保證:「我是勝利者,我是會贏的。」但現在卻得出這樣的結果,還連累全球金融市場大混亂,令其他成員國的領袖感到十分憤怒。

歐洲議會主席舒爾茨批評:「因為卡梅倫的保守黨爆發內鬥,而把整個歐盟挾持作人質。」

歐洲議會內的德國高級議員布羅克也擺出不友善態度,提出罷免負責監督金融服務規管事宜的英國駐歐盟專員希爾的職位。

歐盟理事會主席圖斯克強調,在英國正式「脫歐」之前,歐盟現行所有法例仍然適用於英國。


陰公豬囉






脫歐成功, 當然唔洗同你斑低級歐洲佬講太多


玩火者必自焚.


玩火者必自焚


[隱藏]
叫本土L情何以堪呀!








英國要脫歐盟投票者低撚死.....只是連累卡梅倫...






英國自己搞死自己,唯一辦法就係做中國殖民地


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
咁獨裁嘅


[隱藏]
歐盟一定會令英國離開後, 有咁衰得咁衰, 咁就唔會再有人離開歐盟

今次英國有排衰...又分裂又俾歐盟玩, 今次真係RIP



有朝一日本土成功公投毒辣,大6話你死你事,想返屋企唔該要付出代價,不會白養你!






剛開始兩年過渡期已經反哂面..英國金翅仆街鳥..


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 共享陽光 於 2016-6-25 05:03 PM 發表
http://std.stheadline.com/instant/articles/detail/169167-國際-歐盟峰會不歡迎「逃兵」+卡梅倫無份出席

英國公投決定「脫歐」後,歐盟已即時把它當作「外人」看待。歐盟各成員國的領袖定於周三在布魯塞爾總部召開 ...
由入歐開始,英國既私心就表露無遺,耍有最大話語權之外,仲要凌駕係歐盟之上,淨係貨幣都唔肯用歐羅就知一二,話啲窮國成日要富有國家金錢資助助,又話國界唔清晰,將共同體既精神拋得一干二淨



[隱藏]
仲用緊英鎊,脫歐容易得多。






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]