• 瀏覽: 38,408
  • 回覆: 193
  • 追帖: 1
  • 分享: 18
http://s.nextmedia.com/realtime/a.php?i=20160531&s=6996647&a=55168188

電影商人向華強幼子向佑涉與的士司機爭執後,毆打對方臉部及出言恐嚇,早前否認三項控罪受審。控方今日結案陳詞指,一般人聽到向佑的名字,或會聯想到向氏家族,但不會知道他是向華強的兒子。既然司機能說出向佑自稱向華強兒子,可見向佑確實有說過。

辯方質疑,司機案發當日沒向警方交代向佑曾說「最大家族龍頭大佬」,只是後來才補充;又指從車頭攝錄器可見,司機態度晦氣、倔強、不退縮,更曾問向佑「睥咩呀」、「有咩咁巴閉」、「你係勁就唔洗驚錄音啦」之類,質疑這並非受威嚇後驚慌的正常反應。

辯方續指,事件起因是向佑認為被拒載,又受司機挑釁,因而盛怒下曾說出「打我吖嗱」、「隊冧你屋企人」等話。辯方援引案例,指盛怒之下所說的話並不構成刑事恐嚇。案件押後至7月8日裁決。






附件

scaledBitmap14646806284740.jpg(15.48 KB)

2016-5-31 15:43

scaledBitmap14646806284740.jpg

司機仲喺度,証明向氏已經唔係龍頭家族






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
咁都唔叫刑事恐嚇?






[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
無法無天!






反正法律第二


大富大貴好福相。






大律C話齋諗冇行動係言論自由,係受基本法保障嘛。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
點解冇寫「最大家族龍頭大佬」個黑社會辯護律屍係乜姓名 


個司機日日擔驚受怕有排受






官司輸左,向華強幼子會吾會隊冧辯護律屍屋企人


法官大人。

我隊冧你和你屋企人。 因為我係好嬲情況下講。

你應該唔會覺得我恐嚇你吧!






[隱藏]
刑事恐嚇喇






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]