• 瀏覽: 20,346
  • 回覆: 293
  • 追帖: 2
  • 分享: 3
但今次道理, 又真係係恆地果邊


引用:
原帖由 熱鬥老馬 於 2016-5-23 08:03 PM 發表
但今次道理, 又真係係恆地果邊
但亂港係犯民法官果邊



自從非法佔中、泛民擋道,無法無天的民粹流氓可以去到怎樣的地步。


[隱藏]
民賤聯趕住收地賺錢唔好阻住佢地啦






比多錢咪有計傾囉






引用:
原帖由 東大門 於 2016-5-23 08:04 PM 發表
自從非法佔中、泛民擋道,無法無天的民粹流氓可以去到怎樣的地步。
咁你多謝689, 689下令放87枚催淚彈. 無果87枚催淚彈激起民憤, 何來佔中?



黃c做租霸是常識吧!!!






拉班仆街去坐監啦,又俾人代表..我X


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
快快學六四, 坦克車出場!






用邊個個身體擋啊?






引用:
原帖由 darks888 於 2016-5-23 08:06 PM 發表
民賤聯趕住收地賺錢唔好阻住佢地啦



http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/androidD.jpg
唔好跟車太貼
人地300萬已袋袋平安

對於《東周刊》報道指,馬屎埔村居民區流根多年前曾將名下一幅地,以300萬元賣予恒地,恒地高層今日承認曾有這宗交易,但強調區家並沒有在事後收恒基的其他金錢。區家就澄清,報道所指的地與現時出現收地爭拗的土地無關,而是另一幅由區流根父親持有的土地。
恒基地產執行董事黃浩明今早回應傳媒提問時表示:「在1998年,區家曾將一幅農地賣給我們,該幅農地當時是作價300萬元,而非區家曾在事後收過我們的錢,我想我們要為他們澄清。」
馬屎埔村居民、區流根女兒區晞旻今日再次回應報道指:「那是我爺爺19年前賣地的決定,與我們這塊土地,我們正在守著的田地是沒有關係的。」



係唔係身為租客,但要業主級別賠償嗰單






[隱藏]
引用:
原帖由 最好的時光 於 2016-5-23 08:07 PM 發表

比多錢咪有計傾囉

http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/iphoneD.jpg
說得對,哩個先係重點!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]