• 瀏覽: 43,468
  • 回覆: 101
  • 追帖: 5
即係咁。網絡23條草案二讀獲通過,雖然今早政府吹風話依家不是時候通過議案,又有建制派話支持撤回,但結果呢?

二次創作有機會成為不誠實使用電腦的「罪證」,咁Thisav呢?網站內所有片都係受版權條例監管,若條例真係三讀通過,點丁?
有所不知既係,原來鄰近經濟強國一班盲頭烏蠅,都對Thisav虎視眈眈。But,佢哋唔係要「丁權」,而係想洗版!
下?
大陸「帝吧」網軍噚晚翻牆進攻台灣各大媒體嘅fb page,包括總統當選人蔡英文、《自由時報》、《蘋果日報》、《三立電視台》等,去錯pg認錯總統細佬加埋九唔搭八嘅留言已造成網路一片混亂。估唔到呢班大軍竟然有新戰略,打算癱瘓台灣各大A片直播論壇!
初初呢個咁驚人嘅消息,只係出現喺fb專頁「爆料公社」,引述大陸網軍指,唔好攻擊台灣嘅fb、PTT,因為兩者只能留言洗版,破壞力有限。呢位網民跟住推介一系列台灣A片網站,竟然包括Thisav!
呢位大陸網民仲話:「裡頭也是滿滿的單身台獨份子,我建議大家轉移攻擊目標,到那裡去!」你冇嘢下化?
結果真係有大陸網民去到何韻詩個fb「戰場」留言,作出上述呼籲。即係咁,你洗版唔緊要,但你唔可能侵犯大家嘅「丁權」!
何韻詩馬上留言,話:「你地搞我好喇,唔好搞神聖嘅Thisav!」
之前又話洗版係文化交流?既然係咁,點解要褻瀆人哋嘅性經呢?
亦有貼心嘅網民留言,用殘體字嘅,貼埋link嘅,寫道:「趕快加入戰場!去他x的民建聯!亂港賊!其中蔣麗芸更是佔領之母!」、「同胞們,有何實際行動支持你們說的『一定要把民建聯除去?』奸漢民建聯的專頁,快行動!」、「大家去民建聯戰場增援!不要讓這下三濫死灰復燃!」、「民建聯成日踩大陸人哦!說甚麼照顧大陸人,分明看不起人!」
………。

http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20160121/54674811
何韻詩越來越出位,仲紅過以前,
係碼大陸網民知道係邊個






附件

mobile_1.jpg(77.69 KB)

2016-2-7 18:01

mobile_1.jpg

豆腐C已經上晒腦. 呢個世界咩都關佢事喇


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
仲未死咩佢?


[隱藏]
佢梗係想比人搞啦!佢衰到要磨豆腐都冇人吼未發市






豆腐C又有廣告了


腐屍又要搏岀位嘞


篇野好似係舊文啦?又攞返出來炒冷飯?






扭曲左既"性''格!






[隱藏]
引用:
原帖由 ninebirds 於 2016-2-7 06:05 PM 發表
豆腐C已經上晒腦. 呢個世界咩都關佢事喇



香港網民好多用簡體字,不代表是內地住的市民。有些喜搞二次創作

這便是網上炒來的

[ 本帖最後由 soilvvang 於 2016-2-7 06:32 PM 編輯 ]



佢幾耐無靜靜哋練歌寫歌?物尼D唔先系佢本份咩?斗贏班網民曉飛啊?真係霖住靠班教徒食過世?


豆付絲食屎啦 ~ This Av 關你Q事


某個大陸網民講野都可以上到報....正經D去跑下新聞啦好無


[隱藏]
引用:
原帖由 soilvvang 於 2016-2-7 06:27 PM 發表 香港網民好多用簡體字,不代表是內地住的市民。有些喜搞二次創作這便是網上炒來的
師兄張相好正






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]