• 瀏覽: 7,351
  • 回覆: 44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
而家美國啲醜聞揭得愈黎愈多,緊係華麗轉身






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
美國好快變左國際孤兒仔…






[隱藏]
默克爾對奧斑馬說:「我要真反恐!」


個個都將人地國家變演習場,打死人唔洗賠


美國啲惡行全世界都知道了


有時西方的城市被人炸都唔需要同情,中東被人炸了幾年


想睇世上最強既德國豹坦克點打isis..


[隱藏]
大陸的國策真係勁架,團結大多數,令自己友越來越多,打擊最大魔鬼,令最大魔鬼的敵人越來越多,小鬼也轉軚棄暗投明!






一年後檢討成效


引用:
原帖由 cao9nibi 於 2015-12-1 10:26 AM 發表
德國也要出手:將派兵與法打擊IS 不參加美國聯盟
http://news.ifeng.com/a/20151130/46445354_0.shtml

新華網北京11月30日電 德國媒體29日報導說,德國計畫部署1200名士兵幫助法國打擊在敘利亞打擊極端組織“伊斯 ...
咩美國真有打IS咩?!!






引用:
原帖由 pj2015hk 於 2015-12-1 01:37 PM 發表
想睇世上最強既德國豹坦克點打isis..
發夢........內容是說派出偵察兵.......衛星支援及空中加油等後勤工作....!!
聖母大媽聰明得很.......不沾手血腥.......又手握難民人口........國際反恐又賺聲譽........!!
這個德國大媽的強大........你真心不了解.......!!



引用:
原帖由 求勝心切 於 2015-12-1 01:51 PM 發表 大陸的國策真係勁架,團結大多數,令自己友越來越多,打擊最大魔鬼,令最大魔鬼的敵人越來越多,小鬼也轉軚棄暗投明!
呢個係民族專長,中國幾千年歷史,外族入侵唔係一次半次,到最後唔係俾我地趕走左,就係俾我地同化左






[隱藏]
我要真打 IS






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]