• 瀏覽: 17,286
  • 回覆: 156
  • 追帖: 2


網民超眼利 愛國內地生乜又係你?

港大畢業生議會昨舉行特別會員大會,辦投票讓校友就李國章是否適合任校委會主席表態。適逢學生畢業季節,《蘋果》訪問到一名崔姓社會工作系碩士內地畢業生,批評「港大排名低?好多,仲講咁政治化??好無聊」,引來網民熱議,更有眼利網民發現崔同學去年10.1國慶參與升旗禮,接受過《有線新聞》訪問,為有人將國旗倒轉放落淚,十分愛國。

翻查報道,去年10.1國慶與佔領運動同步,學民思潮號召進入金紫荊廣場升旗禮,手牽手背對旗桿抗議。《有線新聞》訪問該名崔同學,崔以普通話稱「我發現有的人把國旗倒?放,我們覺得很不尊重國家。就是我們雖然是大陸人,但是香港也是大陸、也是中國人。」

一年過後崔同學接受《蘋果》以廣東話接受訪問,直言覺得港大畢業生議會舉行投票「好無聊」,認為港大作為學術地方不宜政治化,誰任校委會主席與她無關,即使民意反對李國章支持陳文敏,仍稱「民意唔一定?,多數人講唔一定好」,自己不會去投票。

【相關新聞】:
2015年11月29日即時新聞
內地生拒投票批政治化唔關我事:民意唔一定?
http://bit.ly/1MP7Owy

2014年10月2日蘋果日報
內地生哭五星旗被倒放
http://bit.ly/1XCurr9

This news is Ridiculous -.-.

職業內地生比人點到相 LOL

http://s.nextmedia.com/realtime/a.php?i=20151130&s=6996647&a=54484737

send by 香港報紙HK News



提示: 違規內容已被屏蔽
提示: 違規內容已被屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
收錢上境






大陸雞根本唔知咩係民主咩係自由,當然覺得投票係一件無聊既事,內地大學生做左廿幾年人都未試過投票,根本唔知投票個意義係邊


睇相唔覺得似






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
向同一學生interview有甚麼問題??第一次是cable news,第二次是毒果!!應該問點解再向她interview!!


上面有條傻仔反中反到上哂腦,兩次訪問相隔一年,有咩問題?

另外,試過喺街有人訪問我,一問之下原來係毒果,我即時頭也不回走人。






愛國有什么問題?






専業受訪者 ?






呢D所謂大學生俾大陸洗左腦 完全無獨立思考 根本枉為大學生


[隱藏]
十六萬合資格人士,得4千幾人投票,計埋3%都無~講乜X嘢97%支持動議?段章取義係班黃絲嘅把戲~






附件

mobile_1.jpg(151.93 KB)

2015-12-1 06:48

mobile_1.jpg

鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]