• 瀏覽: 20,713
  • 回覆: 101
  • 追帖: 1
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20151128/bkn-20151128191947564-1128_00822_001.html

【on.cc東網專訊】 人類總是重複自己犯過的錯誤!建制派議員在政改表決「甩轆」後的WhatsApp群組對話曝光,成為全城熱話。近日又有一段多名民主黨「乳鴿」,在某個WhatsApp群組集體譏諷傘兵組織「青年新政(青政)」的對話,被人截圖再放上網。內容指包括南區區議員區諾軒在內的多名民主黨年輕黨員,互相嘲笑青政候選人在風月場所樓下設街站是「廣收另類意見」、「派發免費一樓一指南」等。區諾軒承認曾發表有關WhatsApp對話,但強調這已是大半年前的事,拒就事件致歉或收回言論。

有關WhatsApp群組對話,由民主黨油尖旺富榮選區候選人李偉峰(WhatsApp身份顯示phone lee)開始,指「青政會去風月場樓下開街站,廣收另類民意」。區諾軒隨即回應「派發免費一樓一指南」。剛連任失敗的葵青區議員林立志,則輸入了一個戴着黑超、笑着臉的emoji,似是認同區的說法。民主黨觀塘油麗選區候選人韓家銘(WhatsApp身份顯示ming hon)就稱「教唔(聽)廢(費)事教佢地啦」。

有網民批評上述乳鴿的對話有侮辱成分,亦有網民指該4隻乳鴿當中,最終有3人落選,成績不比青政好太多,根本沒資格評論別人。

區諾軒今日(28日)透過社交網站澄清,上述WhatsApp對話發生在今年4月,背景是當時有傳媒報道有青政候選人,在「一樓一」林立的旺角砵蘭街及上海街設街站,他質疑這樣做可能只會遇到前往風月場所的顧客,未必聽到當區居民聲音,又強調當時有議員亦曾作類似批評。他指責上載截圖者,刻意不提有關對話的時間和背景,是想抹黑他們。


睇黎白鴿黨同青年新政永遠都係勢不兩立,咁你支持邊一個呢?



https://www.facebook.com/telry
Copyright©2003-2091
其實白鴿黨都比唔上青年新政


知情權






同一票源,唔爭有鬼






[隱藏]
緊係啦!黎搶飯碗喎!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
緊係啦!黎搶飯碗喎


新青年係同飯文同線!
來年立圾會選舉,
都要問過飯文先知有冇機會出人!
真係冇忍用!又係比飯文班那之拉住走






[隱藏]
攪政治既人係咁上下啦.....
大家唔好要求佢地係聖人, 佢係選票(選民)面前既"樣",  係呃人的, 不要太認真 !!!




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
政黨叫雞指南?


好鬼幼稚






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
政治當然黑暗污穢,民主黨都係賤格人多,但 whatsapp 呢d私人對話,爆出嚟的人更賤格無恥






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]