• 瀏覽: 13,622
  • 回覆: 132
http://hk.on.cc/int/bkn/cnt/news/20151125/bknint-20151125111641001-1125_17011_001.html

【on.cc東網專訊】 俄軍戰機昨日在土敍邊境一帶被土耳其擊落,土耳其稱俄軍戰機侵犯其領土,才有所行動。美國官員向傳媒透露,美方相信俄戰機是在敍利亞境內被擊落,但支持土耳其有權保衞領土。



正係北約先有權保衞領土



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
Mola mola






咁惡,出左境都要擊落






[隱藏]
幾時美機於南海公海被擊落 但中國有權保衞領土


老美已經放棄土耳其,居車保帥






點解西方又係敍利亞成立禁飛區,吾通敘利亞沒權保護自己的領空。






引用:
原帖由 apmichael 於 2015-11-25 12:57 PM 發表
幾時美機於南海公海被擊落 但中國有權保衞領土
唔會,因為中國係文明之C,就算攻擊都係只係會用咀炮來攻擊....
例如堅決反對你....堅拒說不.....問你死未?



土耳其有保衛領土權利,美國又有航行自由,咁,其他國家有什麼?


[隱藏]
但當俄國記者詢問,敍利亞總統巴沙爾‧阿薩德是否有權保衞其領土,國務院發言人則稱阿薩德以恐怖手段鎮壓和平示威,並非保衞領土。

龍門任美擺






戰機接近土耳其就會受攻擊,核彈接近土耳其會怎樣






普京咁小氣,等睇報復






俄軍有權以導彈還擊






總之,大美皇帝話有就有
話無就無啦,咪問啦
再問就     射你架



[隱藏]
俄羅斯戰機帶核彈飛近土耳其,受到攻擊,核彈跌到土耳其首都,故事就結束了。






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]