• 瀏覽: 22,066
  • 回覆: 187
東方似乎針住之鋒



【on.cc 東網專訊】 學民思潮召集人黃之鋒今日到金鐘高等法院遞交入稟狀,就立法會地區直選參選年齡提出司法覆核,不過就未交入稟狀前先「甩轆」,涉搭的士無「找數」。話說黃之鋒乘的士抵達高等法院,他一下車,的士司機就大喝「未畀錢呀!」黃之鋒隨即「(火羅)爆」折返支付的士車資。

黃之鋒事後接受查詢時指,今次涉及的士車資為約80元,當有記者再追問他是從哪裡出發到高院時,黃即時寸爆稱不需要交代涉及自己生活的事宜,反斥記者問題無聊。資料顯示,黃之鋒目前居住於海怡半島,據的士車資約80元推算,估計黃之鋒是從寓所出發直接前赴高院。

黃之鋒乘的士「甩轆」事件並非首次,他於今年8月底,於社交網站自爆1日內2次被的士司機拒載,當日他打算由港島乘的士到九龍塘又一城,惟1位的士司機稱「唔識去」,另1位則稱「無時間」,當時有網民質疑,黃之鋒有份參與佔領運動,影響司機生計,故被人拒載。

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/ ... 1012_00822_001.html

[ 本帖最後由 celestino 於 2015-10-12 05:57 PM 使用http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/androidD.jpg 編輯 ]



鏡頭最重要!!!


又搏到上鏡...


唔怪得知的士佬拒載


[隱藏]
咁東方唔信都冇計架


以為的士佬系Friend使,不用比,點知叫找數。






好明顯係特登, 正常搭慣的士既人就到之前已經事先預備好大約既錢, 唔記得比都仲有可能, 但唔記得比又唔記得預備可能性太低, 要出左去先慢慢數錢太奇怪


手瓜起展, 搭的士都唔駛比錢


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
呢個正仆街杏加橙!!!






係美國做慣大爺有人管接管送忘記左要俾錢


的士佬都唔係好人…佢載、兜路…車資唔找尾數!






搭的士都可以話唔記得俾錢,做其他事情會是怎樣呢?


條廢柴唔使返學咩


[隱藏]
呢個的士呀哥真系唔識世界,
點解唔問佢攞個簽名,痴瘋大爺坐你架車系你榮幸,重要佢比錢。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]