• 瀏覽: 688
  • 回覆: 8
香港法例有保護法庭法官, 但同樣有責任保護女性免受性騷擾.
就算政見不同, 開帖亦應適可而止
香討版主有責任對此留意, 如情況嚴重, 應尋求法律咨詢

[ 本帖最後由 kxkx 於 2015-8-1 07:08 PM 編輯 ]



 
 
請問樓主
你明白「性騷擾」是甚麼意思嗎?






某類人仕一唔夠理據討論時總喜歡駛橫手打擊言論自由!






引用:
原帖由 papaj 於 2015-8-1 08:34 PM 發表
某類人仕一唔夠理據討論時總喜歡駛橫手打擊言論自由!

冇人唔比你講, 你比人告關我咩事.



[隱藏]
 
引用:
原帖由 星海揚帆 於 2015-8-1 08:18 PM 發表
請問樓主
你明白「性騷擾」是甚麼意思嗎?

你係咪唔知? 唔知就自己上網查下.



乜只保護女性免受性騷擾?有點性別歧視的味道。保護法庭跟法官跟保護女性免受性騷擾有什麼關係?






維基百科“ 性騷擾(英語:sexual harassment)指以帶性暗示的言語或動作針對被騷擾對象,強迫受害者配合,這會引起對方的不悅感。如出於玩笑或者其他善良動機而實施撫摸、摟抱、親吻等較為普遍的行為是對人友好,其本身不具違法性而無法律介入之必要[1]。通常是加害者肢體碰觸受害者性別特徵部位,妨礙受害者行為自由並引發受害者抗拒反應,意圖前述之行為而尚未行動或騷擾未遂也是性騷擾。[2]”
在網上形容女示威者個胸睇唔到點樣會係性騷擾?最多係網絡欺凌。
最後女人用個胸撞警察讓後叫非禮。個女人唔尊重自己系女人就無需考慮性騷擾了。如果戰場上個個都係女兵就一定贏啦。啲子彈唔准打胸部,因為性騷擾。笑死。






引用:
原帖由 kxkx 於 2015-8-1 07:01 PM 發表 香港法例有保護法庭法官, 但同樣有責任保護女性免受性騷擾.就算政見不同, 開帖亦應適可而止香討版主有責任對此留意, 如情況嚴重, 應尋求法律咨詢
男性亦會被男性性騷擾,個別網友經常講“關你撚事”,男仕陰莖亦要保護!






引用:
原帖由 kxkx 於 2015-8-2 03:25 發表 你係咪唔知? 唔知就自己上網查下.
請問你的理解能力齣了問題嗎?