• 瀏覽: 6,065
  • 回覆: 30
http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20150703/00176_003.html

【本報訊】被指曾於短短兩年內收受壹傳媒集團前主席黎智英合共最少六百萬元政治獻金的公民黨,其黨主席、本身為資深大律師的余若薇,昨早竟公然陪同黎出席議監會的閉門聆訊,為「金主」作供出謀獻策、提供意見。該黨另一要員、本身為大律師的前法律界議員吳靄儀,昨亦陪同捐款醜聞另一主角社民連梁國雄出席聆訊。有法律界及政界人士指出,余若薇與吳靄儀本身亦間接涉及捐款醜聞,兩人陪同黎與梁出席聆訊,即使沒有違反相關專業守則,亦會予人「互相包庇」的感覺,並再次印證公民黨「收錢做嘢」、「成日幫黎智英」。
公民黨瓜田李下惹質疑
對於余若薇及吳靄儀不避嫌擔任黎智英與梁國雄的法律顧問,民建聯立法會議員鍾樹根直指兩人是「收錢做嘢」,反映公民黨與黎「互相包庇」。另一建制派議員、本身是法律學者的梁美芬指出,余若薇已非議員,即使公民黨曾收受黎捐款,亦未必構成利益衝突,但余作為該黨主席,有關做法難免會予人瓜田李下的感覺,證明「公民黨成日幫黎智英」。



如果心中冇鬼請其他人做法律顧問喇,真係此地無銀三百兩!公文袋同黑金金主互相包庇,毫無避嫌,強烈要求徹查公文袋黑金!


[ 本帖最後由 Rex.Mundi 於 2015-7-3 09:55 AM 編輯 ]



https://www.facebook.com/telry
Copyright©2003-2091
公淫黨真係明目張膽...真係無恥...


otherwise she cannot get any black money


吳/余兩老婦明知不可為而為之,令人覺得攻民黨持住大狀黨,當港人係無常識愚民,各位手上選票要好好地用


[隱藏]
做咁多野都係想得到老黎寵幸?!


大律師喎! 大家有眼睇!


人地就官官相衛,呢D算乜呢?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
D本土打手去晒邊?「朋友喎」,做乜都得架!「朋友之間嘅嘢唔需要話你聽!」改叫公民袋啦,錢密密收,利益密密送!


[隱藏]
公民黨包欖泛民官司要做泛民一哥


𦭵底比錢實有人知,借D噫聘為法律顧問,明比吹咩!


香港人的核心價值觀是否完全扭曲了?因為政府做得差,所有反對政府的便可理直氣壯地知法犯法?


以尃業的法律知識,加金錢引誘,捐害香港的繁?安?.這個?合,比發動內?敘利?的反對派更可怕.這團伙?香港,比敘利?更深


漢奸走狗一真以來都是收"魔國聯盟" 之黑金做事啦


[隱藏]
問她今次是否免費為黎服務。她說︰「我同佢之間嘅嘢唔需要話你聽!」訟棍一言蔽之。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]