• 瀏覽: 14,010
  • 回覆: 105
  • 追帖: 2
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
喪尼手機超呃錢,係正常人都知。依家喪尼手機每年蝕幾十億,係市場用家回敬比佢嘅懲罰!
將F35畫作檸檬有咩含意?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
又酸又喼,難入口的意思..........


引用:
原帖由 出貓王子 於 2015-7-1 09:16 PM 發表
新不如舊? 美軍F-35模擬空戰不敵F-16



http://hk.on.cc/int/bkn/cnt/news/20150701/bknint-20150701173835751-0701_17011_001.html




【on.cc東網專訊】 美國空軍耗資逾350億美元(約2700億),用作取 ...
這些小問題, 花小小金錢, 小小時間, 就可以解決.
最大的問題是美國, 現在就發現這小問題, 到 F35 上戰場才發現是最完美的結局 !!!!



引用:
原帖由 hkwcw 於 2015-7-2 02:21 AM 發表


這些小問題, 花小小金錢, 小小時間, 就可以解決.
最大的問題是美國, 現在就發現這小問題, 到 F35 上戰場才發現是最完美的結局 !!!!
咁!小小金錢即係幾多. 小小時間即係幾奈呢?






坑到盟國水魚嘅錢就得啦!






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 shrek2000hk 於 2015-7-2 03:48 AM 發表


咁!小小金錢即係幾多. 小小時間即係幾奈呢?



http://n2.hk/d/images/r10/mobile.jpg
盟國吾需要知幾多銭,只需要繼續加碼,直到天荒地老時,總有一天肥電會收成正果






總括所有鬼佬鬼婆專科文章所謂。
第一,麻煩的隱身塗層、麻煩的隱身構型、麻煩的低外訊電子系統。其實是對付不了長波雷達。結果就有了以下可笑的局面。        
  • 隱身塗層直接影響就是妥善率低下,增加前線維修的壓力,而且係空中激鬥過後,有命返基地,都要休息廿幾三十個鐘做大修。
  • 以當初敲門磚的理念,武器載量不多。
  • 說穿了就是不可開雷達,只聽不看。無疑是掩耳盜鈴的變種。

以上三點,只要有長波雷達預警,需然做不了火控,甚至有百米以至千米的誤差,足夠召一大批三代,去圍毆那塊敲門磚。沒有開雷達的敲門磚只能靠後方提供的情報,一但被干擾或後方遇麻煩,基本上就立即成為一塊自殺式敲門磚,純粹自殺,被擊落後的碎片或會對敵人做成一些損害。偏偏中俄就努力地把基地型的長波雷達機動化、戰機也常設光電探測頭。對短波雷達,也是壓低被探測距離而已。結果,預警雷達示警,部署在來襲F22、F35、B2 的路徑上機動型防空雷達網開機,全部隱身戰機立刻都有被擊落的風險,死不去不要開心,防空戰機群隨後而至,結果都是死路一條(學二戰般派護航戰機,又因為造價過高數量少,唱不成戲)。

第二,肥電本身因為三一萬能俠的設計,又肥又短,把麻煩的隱身構型推至極限,咁多款戰機中最不善飛的一款。本身第一作用是代替F-22 去開路,結果可能是一去無回頭的任務。肥電遇上敵方空優機,可說是沒生存希望。所有任務搵F22 出場,愛撫娘娘應接不暇,而且一輪床戰之後要休返一日半日。然後所謂的美式隱身科技,只能在純空戰,有預警機支援或對手是垃圾的舞台上進行表演

其實只有B2 進行距外轟炸,會係安全~
在中國人的角度,即使是一件垃圾我地都要嚴陣以待;美國佬犯錯,係中國從後追上的機會。



引用:
原帖由 一久壤 於 2015-7-2 01:28 PM 發表 總括所有鬼佬鬼婆專科文章所謂。第一,麻煩的隱身塗層、麻煩的隱身構型、麻煩的低外訊電子系統。其實是對付不了長波雷達。結果就有了以下可笑的局面。        
  • 隱身塗層直接影響就是妥善率低下,增加前線維修的 ...
  • 但不可否認蝦小國真係一流






    f35對付小國確實是利器,但對付中俄等擁有先進雷達技術和先進戰機的國家就不夠看了。設計上面,F35導彈艙設計致使其發射速度比殲29要慢3秒。未來,殲20換上大推力WS15發動機後,綜合性能應是比F35強。


    用咁乸多錢研發架肥電去蝦小國?吾化算,用F18、F16已經KO好多國家啦。肥電主要用途似係陰乾盟友啲錢同令佢哋更加依賴老尾多啲囉






    [隱藏]
    二代機高空高速, 三代機動性, 四代隱身. 睇未來點打法, 二代標準都會話三代飛得唔夠快, 三代準則又話四代得個隱身廢. 隱身機面世二十幾年, 要搵野批評一定可以, 又唔會有飛機無敵, 知隱身係重點就得. 呢類型中式文章睇吓就算, 吃不到的葡萄是酸的 feel, 如果話無用純粹攪笑, 中俄都搏命攪緊隱身機.


    鍵盤翻頁
    左右
    [按此隱藏 Google 建議的相符內容]