• 瀏覽: 14,135
  • 回覆: 45
學民思潮召集人黃之鋒今日凌晨在社交網站facebook貼文,留言指:「我和錢詩文在1202於大角嘴街頭突然遇襲,現前往廣華醫院。」
廣告
黃之鋒的父親黃偉明證實事件,指兒子已致電「報平安」,相信兩人並無大礙,但詳情暫未清楚。

http://news.mingpao.com/ins/【黃之鋒遇襲】黃之鋒facebook發帖 表示與女友在街頭同遇襲 黃父證實兩人無大礙/web_tc/article/20150629/s00001/1435511491736

臨近七一,河童被人打,係意外定係自導自演?咁耐冇出嚟,河童用少少苦肉計又可以見報啦抵過登廣告
河童講到好似好傷咁....但係塊臉仲咁滑,唔通臉皮太厚傷唔到佢



黃之鋒係過街老鼠.


爭上鏡,膠頭盡信,到時71遊行,財色兼收!


咁巧合?七一遊行在即,這垃圾在街上被打,每年七一遊行前啲「民主英雄」緊有事發生嘅!


[隱藏]
good news


七一蒲頭吸金時。






擺明自導自演!!!


點解唔出聲,叫到一定幫口叫好!


所以班本土派 同一日炒獲更勁 ge 轉移視線

功在黨國



[隱藏]
點解要打河童?點解唔叫埋我?


成隻過街老鼠咁, 係人見到都想打架啦, 有乜咁出奇?!!!!!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
同晚齋得佢一單 就呃到人
然後同一晚 本土派又響旺角攪事

兩件事拉埋一齊發生,
就會變左抵比人打了

功在黨國



黃先生果然夠機心,同長毛議員那一億,異曲同工!


[隱藏]
係咪同條女爆完房跟住撻朵話我係學人高潮,冇比房錢,跟住就比人追打!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]