• 瀏覽: 69,837
  • 回覆: 1,252
  • 追帖: 8
引用:
親中團體「愛港之聲」繼去年六四後,今年再在維園附近舉行「認清六四」集會,擺設街站、派單張,與支聯會的譴責六四屠城集會「打對台」。愛港之聲召集人高達斌表示,經過多方「搜證」後,至今看不到當日清晨,有任何解放軍在天安門廣場殺死學生的證據,根據西班牙等媒體報道,當時只見軍隊驅趕學生,與支聯會多年來的說法不同。

高達斌指支聯會對中共的指控不公道,指多年來欺騙港人感情及金錢,聲稱政棍從中賺取本錢,他稱伸張公義,呼籲港人要放下包袱,釋懷向前。他強調以後每年六四都會設街站呼籲,並向傳媒派發單張和定價108元的六四書藉。
六四維園】高達斌:搜證後看不到解放軍廣場殺學生


年年六四 (又或者其他時候間中都有), 都會有 d 傻仔鬧: 中共不知所謂, 竟然話六四冇死人!!!

見到呢 d 人, 都唔知好嬲定好笑. 所以開個掃盲帖掃一掃盲. 中共神早話左六四死人, 死既人有學生同其他北京市民, 亦有解放軍軍人.

咁點解又成日聽到有人話 "中共話六四冇死人"? 其實又係泛民毒媒的語言偽術所致.

當時解放軍入城, 天安門廣場外圍有市民阻止解放軍前進去天安門廣場. 因為帶頭的解放軍裝備較少同冇咩防範, 結果攪到有暴民捉住同殺死若干解放軍. 之後解放軍開火還擊, 殺番唔少暴民. 但呢 d 都係發生響天安門外圍, 而最多傷亡係一處叫木樨地的地方.

反而, 天安門廣場當時就好平靜. 最後天安門廣場入面班學生同解放軍傾掂數, 一個個自己和平離開, 所以天安門廣場入面一個人都冇死. 有西班牙電視台的片可以做證. 維基解密亦有爆料美國情報部門一早知天安門廣場內冇死人. 另外, 而家流傳的幾十張六四死傷者的相片, 冇一張影到係天安門廣場做背景. 相反, 影到天安門廣場清場時的相, 係有解放軍士兵同坦克, 但冇一張影到任何有人死而留下血跡之類的證據.

所以實情係: 六四時天安門廣場外圍的地方有死人, 但天安門廣場內冇死到人.

而泛民毒媒就多次選擇性咁只係話: 中共話六四時天安門廣場內冇死到人. 結果對事實冇咩考究的典型泛民fans 就會聽成: 中共話六四時冇死到人!

例子:
毒果:六四維園】高達斌:搜證後看不到解放軍廣場殺學生
click 入去睇留言, 成班懵丙一味只係鬧高達斌, 唔知自己比毒果誤導左.
連無記都係: http://news.tvb.com/local/55705c1e6db28c965d000006/
引用:
「愛港之聲」與「和平論壇」舉起標語、又播放短片,指六四當日沒有學生在天安門廣場被槍殺,認為支聯會誇大六四的死傷人數是要令市民恐慌和仇恨中國政府。
其實第二 d 媒體有報導高達斌講得好清楚:
引用:
高達斌說:「中國官方,從來都沒有否認六四事件沒有死人,他們亦都曾經說過,大約有300多人死。支聯會指死幾千人,完全不符事實。」
http://www.dbc.hk/radio2/news-detail/Id/68287/type/10/熱血公民及愛港之聲維園外對罵

所以我響呢度開個掃盲帖, 希望對六四知 d 唔知 d 的人, 最低限度唔好連中共話六四有定冇死過人都唔知, 一味只係識亂鬧.


[edit] 加番上面講果段西班牙電視台的片斷先:
https://www.youtube.com/watch?v=q4yLxhpTrwc

[edit] 再加埋17樓 donotforgive73 ching 壯烈犠牲(被ban
)前的短片 (19樓時尚味道ching quote左), 如果睇哂成段(唔係淨係donotforgive73指去的部份), 就再一次證明上面講的 "六四時天安門廣場外圍的地方有死人, 但天安門廣場內冇死到人" 係事實:
https://www.youtube.com/watch?t=970&v=-QZxJcyc__U
弓起 donotforgive73 ching 能改邪歸正, 曲線支持真相!


[ 本帖最後由 阿聞 於 2015-6-6 01:00 PM 編輯 ]進入香討影片區



條友係盲,除左錢,咩都睇唔到






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
果然比樓主講中。






[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 阿聞 於 2015-6-5 09:43 AM 發表

【六四維園】高達斌:搜證後看不到解放軍廣場殺學生


年年六四 (又或者其他時候間中都有), 都會有 d 傻仔鬧: 中共不知所 ...
毒果孝子賢孫特別多,肥佬黎都可以含笑落九泉啦...



死人都係入廣場前西長安大街西單一帶
入廣場之後冇證實到有流血
當晚有隊西班牙攝製隊拍得好清楚
自己上you tube 搵吓啦






學生搶軍火殺軍人既片就大把


[隱藏]
暴徒政變造成軍民殺戮


當年有份參加的侯德健都講過廣場的學生係和平撤離,柴玲只係狗UP
引用:
原帖由 payday 於 2015-6-5 09:46 AM 發表
條友係盲,除左錢,咩都睇唔到



http://i.discuss.com.hk/d/images/r10/androidD.jpg



引用:
原帖由 學問C潮 於 2015-6-5 10:13 AM 發表
當年有份參加的侯德健都講過廣場的學生係和平撤離,柴玲只係狗UP

雞湯人先係最厲害
唔係現場但係佢睇到



呢D大話都講得出!
D鬼魂去揾佢就岩啦!






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
又一個垃圾,


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]