• 瀏覽: 1,542
  • 回覆: 12
裝備唔同, 用黎比嗰個都白癡

面對爆炸:消防英勇警察走路
面對槍戰:警察英勇消防走路

比嗰個根本係白癡






錢就會繼續黎~~~錢係會繼續黎~~~
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
要迫人學新一代獅子山精神
明知會仆街,我哋一定要中個頭埋去






下次差佬著住避彈衣面對持槍暴徒

睇下消防走唔走

果班智將,真係算數LA



[隱藏]
執著一個鏡頭而無視現實狀況,唔係正常人能理解。

毒媒無時無刻都要抽水,抽到思覺失調。






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 Yuki321 於 2015-4-29 11:56 AM 發表 你地講少左一個人!個記者咁危險情況都影到警察做緊咩!
呢個更加係裝備問題, 個妓姐可能用長鏡, 其實企係200米外添






佔中最後比較表現:

學聯:留守至最後一刻
泛民:最後一刻留守影相
大舊:閃
何C:攝肥佬黎旁抽水
特約:美國隊長/畫家… 坐地鐵收工
G瘋:唔得閒,要上時代封面







毒媒及仇警網民,將黃大仙車房爆炸事件中,一張警察和消防員同出現的截圖大做文章,熱嘲冷笑警察怕死。還借題發揮,幾難聽的說話都講盡。

但又有幾多佢地仇警的傑青,會去搵下資料,了解一下當時警員和消防員保護裝備呢?

讓大家去了解一下啦

消防員當時穿的制服叫做符合國際安全標準的PBI Matrix構築物滅火防護服,又叫做「黃金戰衣」裝備,足以抵禦千度高溫。消防人員須於所有樓宇火警中以及在可能會發生火災或爆炸的事故現場穿著,以免受到構築物滅火及其他緊急行動的潛在風險影響。

「全包型」頭盔MSA Gallet符合最新歐盟EN443標準,外殼以強化物料製造,並配備護目鏡、面罩等,避免消防員受傷。

而當時該名警員只是穿著最基本的警察製服,連警帽都沒有戴。還要背向事發地點,仲要勸在場惡到死的記者撤走。

面對突然奇來的巨響,有自我保護反應都要被刻意嘲笑?只證明有班人思想真的好幼稚。



[隱藏]
毒妓者同其信徒要睇到警察變燒豬才滿意






各施其職,有效率既社會。唔通捉黃色人要call消防帶斧頭去劈?

[ 本帖最後由 starr 於 2015-4-29 06:38 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 starr 於 2015-4-29 06:24 PM 發表
各施其職,有效率既社會。唔通捉黃色人要call消防帶斧頭去劈?
不妨試試。 效果應不錯






引用:
原帖由 starr 於 2015-4-29 06:24 PM 發表 各施其職,有效率既社會。唔通捉黃色人要call消防帶斧頭去劈?
用嚴重暴力傾向既精神病人對付蝗屍最有效






[按此隱藏 Google 建議的相符內容]