• 瀏覽: 31,212
  • 回覆: 123
  • 追帖: 1


加薪幅度及花紅金額塵埃落定,不少打工仔擬在農曆新年後轉工,另謀高就。有人事顧問估計,建築、工程及資訊科技等行業,劈炮離職潮較嚴重。有工會調查顯示,四成打工仔計劃跳槽。安俊人力資源顧問公司董事總經理周綺萍表示,通常農曆新年假期後兩個星期會湧現離職潮,「打工仔hea埋個假期,就會開始寄CV,估計三月中陸續多人遞信辭工」。她指近年失業率低,僱員搵工信心大增,「佢哋會覺得就算轉咗去一份唔係好適合嘅工,都會好快再搵到第二份。」

內地澳門挖角
周綺萍表示,建築、工程、資訊科技及醫療保健等行業今年前景較好,金融業亦趨向穩定,估計這些行業會出現挖角潮,特別是建築及工程業,內地及澳門都同時以高薪搶人。勞聯早前訪問八百二十名在職人士,了解打工仔轉工意欲。四成受訪者稱有意轉工,主因是追求薪酬福利改善以及調整工時。勞聯財務主任周小松說,結果反映僱員不滿現時工作條件及環境。

四成打工仔過完年擬跳槽
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20150304/19062493

真係好多同事走!



零售業跳樓就有!






出埋雙糧就走






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
一睇就知又係on9垃圾毒果,四成?冇錯,毒果讀者係會信的






連有意同一定都唔識分!






四成擬跳糟, 最後真係去實行應該得4%


大家都是放棄垃圾工跳出去,所以都是搵返垃圾工……






提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
咁撚容易咩.


其實好正常


不嬲都係呢個時間轉工既喇


呢四成人其實幾時都想跳糟,實際跳到嘅少之又少!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
年年呢個時間都係轉工黃金期,𢭃左雙糧唔走等幾時


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]