• 瀏覽: 9,462
  • 回覆: 121



東方報業集團今日獨家全程直擊何秀蘭到廉署助查。何秀蘭在1男1女陪同下,於下午2時許現身北角廉署總部,她身穿紅色外套,孭着背囊,神色凝重、面容憔悴,似有不少煩惱;而她在步進大樓前,又不時四處張望,似擔心遭人發現。
何秀蘭於10時許離開立法會,被守候的記者問及到廉署是否與黎智英有關時,她未有正面回應,只表示「係去協助調查啫!」記者再問她於廉署逗留了近6小時,原因為何,她一再以「我有法例要守」迴避提問,並聲稱相約了朋友晚膳,匆匆離去。至於有份出席工黨執委會會議的鄭司律,被問及何秀蘭下午到廉署時,即面露驚訝表情,並稱「唔知發生咩嘢事!」
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20150226/bkn-20150226233641246-0226_00822_001.html


平時鬧政府毫不留情面, 又潑辣, 又巴渣, 做乜龜縮得咁樣衰!



今次輪到呢條LES有難了.


繩之於法






黑金泛民


[隱藏]
最後咪又冇事


身有糞!如果自己無關,必插政府!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 bomdhead 於 2015-2-27 02:49 AM 發表
?010911


東方報業集團今日獨家全程直擊何秀蘭到廉署助查。何秀蘭在1男1女陪同下,於下午2時許現身北角廉署總部, ...
唔知佢講乜.....



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
有名你叫,何癲姑,我地正常人係唔明D青山常客講嘅嘢。






你都有今日!






東x報加藍絲主觀願望…請將案件交回法庭…專重香港司法獨立…厘度唔係大陸!













底死






[隱藏]
以前廉署有港英遺臣把關,果班舉起民主招牌入廉署飲咖啡嘅犯民議員,例牌冇事,而家由珠珠睇埸,形勢唔同咗。






鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]