• 瀏覽: 15,616
  • 回覆: 85
大學教育資助委員會公布「2014年研究評審工作」報告,作為本港歷史最悠久嘅學府,香港大學法律學院嘅研究水平急速下降,竟然比中文大學法律學院遜色!不過都唔出奇啦,港大近年受政治化歪風入侵,急速淪落。尤其係港大法學院,早就已經是非不絕、風雨不斷,有個佔中搞手喺度做教學人員,公然鼓吹學生違法犯法,港大法學院唔揸兜就奇喇。法學教授熱衷政治,不務正業,忽略學術研究,搞到教育水平每況日下,學院就越黎越政治化,港大法學院唔沒落先至奇喇!

校園政治化,教師政客化,香港變成鬥爭之地,今日係港大法學院,聽日就係成個港大,成個香港!



上述言論,純粹閒聊。本人無意付諸行動,回應所引起之任何責任,概不負責!今日香港唔同往日 ,言論自由DIE!
遲啲城大都可能過埋港大呀


宜家大家對黃之鋒已經失望咗喇


家長好憤怒


[隱藏]
唔應該指責一個人.係整個港大法學院無做應該做的野.


法律第2 ar ma


今時今日唔知黃之鋒係咩感受添


畀利益蒙蔽咗雙眼


肛大越來越屎!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
「蟥屍歹」既然曾揚言︰「正義第一,法律第二。」又何需要法律呢?港大法律系關門大吉豈非更好?


黃之鋒犯咗法大家都知喇,點解仲邀請佢啊


港大已變垃圾學校


個個都要去抗議,仲有戴妖廷呢個老師添


[隱藏]
教法律的去教人犯法,唔跌有鬼


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]