• 瀏覽: 32,464
  • 回覆: 205
泛民議員拉布成風,名為真普選,實則騎劫民意,浪費公帑。希望立法會修改《議事規則》,限制拉布,將重點放到公屋分配和全民退保議案上來,真正關注民生。

泛民議員近年的拉布成風,在去年更變本加厲,拉布手法除不斷輪流發言及提出成千上萬的拉布式修訂,另一方法是不斷要求響鐘點算法定人數,一來可虛耗十多分鐘時間讓自己回氣,二來若能引發流會,便能進一步阻撓政府的法案和議案通過。根據立法會秘書處統計,去年二月至十二月議員在立法會大會響鐘多達四百五十九次,在「叮噹叮噹」聲中累計虛耗近七十個小時的珍貴會議時間,當中有七次更「成功」導致流會,粗略估計合共「叮走」納稅人超過一千六百萬元公帑。有建制派議員狠批有關拉布行為,要求修改《議事規則》杜絕議員胡亂響鐘。

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20150126/00174_001.html




希望下屆多啲人不要再選偽泛民


犯民無恥又唔係只有一次


班泛民議員辭職先喇,對香港冇一D貢獻


[隱藏]
訟棍黨對香港亳無建設,只有破壞。


唔係第一日架啦


1600 萬...如果政府D工程唔好delay 都係番到


又是黃絲帶
梁特要快些改例
以後就算無人也不可流會



法治無間道


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
見撚到呢班賤狗真係好想大巴大巴車埋去


仲話自己冇做過


睇見都眼火爆


仲口口聲聲話代表民意添


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]